اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نباید شکایت کارمندان دانشگاه آزاد به دیوان عدالت اداری را حذف کرد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: کارمندان دانشگاه آزاد چنانچه شکایتی از این دانشگاه داشته باشند باید بتواند از تصمیمات این دانشگاه به دیوان عدالت اداری شکایت کنند.

نباید شکایت کارمندان دانشگاه آزاد به دیوان عدالت اداری را حذف کرد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح اصلاح قانون تشکیلات وآیین دادرسی دیوان عدالت اداری در دستور کار جلسه علنی امروز (یکشنبه 21 فروردین) مجلس شورای اسلامی قرار داشت.  

حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به عنوان موافق کلیات طرح  اصلاح قانون دیوان عدالت اداری طی سخنانی گفت: قانون دیوان عدالت اداری نیاز به یکسری  اصلاحات داشت که در طرح موجود این اصلاحات مورد توجه قرار گرفته است، اینکه در مخالفت با طرح گفته می شود کار کارشناسی کاملی انجام نشده مورد تایید نیست، چرا که من اطلاع دارم هم در دیوان عدالت اداری درباره این طرح بررسی و  کنکاش زیادی صورت گرفته و هم کمیسیون حقوقی و قضایی این طرح را بررسی کرده اند. اگر نمایندگان محترم با کلیات طرح موافقت کنند زحمت  این دوستان را ارج نهاده ایم.

وی اشاره به اظهارات مخالفان طرح درباره قرار گرفتن دانشگاه آزاد در حوزه اختیارات و قضاوت دیوان عدالت اداری گفت: این طرح اجازه داده که کارمندان دانشگاه آزاد چنانچه شکایتی از این دانشگاه داشته باشند بتواند از تصمیمات این دانشگاه شکایت کنند و تفاوتی میان دانشگاه های آزاد و دانشگاه های دولتی وجود ندارد. 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از دیگر ویژگی های طرح جدید می توان به ساماندهی معاونت دیوان عدالت اداری در قالب معاونت های تخصصی اشاره کرد، براین اساس هم تعداد شعب دیوان سازماندهی شده و هم خود دیوان تخصصی تر شده است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول