اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بهتر است بازی‌ها رفت و برگشت برگزار شود/ حفظ شرایط بدنی بازیکنان سخت است

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: باید با چکاپ کامل واکسیناسون تیم‌ها مسابقات مثل گذشته به صورت رفت و برگشت انجام شود تا حق هیچ تیمی در این میان ضایع نشود.

بهتر است بازی‌ها رفت و برگشت برگزار شود/ حفظ شرایط بدنی بازیکنان سخت است

به گزارش خبرنگار فارس از اصفهان، مجید رحیمی‌زاده سرمربی تیم هندبال سپاهان بعد از پیروزی مقابل رعد پدافند آمل اظهار داشت: بعد از وقفه دو ماهه مسابقات لیگ هندبال شروع شده و طبیعی است که به دلیل نداشتن بازی تدارکاتی بازیکنان در نیمه اول عملکرد همیشگی خود را نداشته باشند.

وی افزود: رفته رفته بازیکنان با ادامه بازی توانستند به هارمونی تیمی دست پیدا کنند و چیزی که از آن‌ها می‌خواستم را در زمین بازی به اجرا در بیاورند و در نهایت پیروز مسابقه شدیم.

رحیمی‌زاده در خصوص عملکرد تیم مقابل تصریح کرد: رعد هم تیم خوبی است، آن‌ها تازه به لیگ برتر آمدند و در بازی رفت هم با بازیکنان جوان خود تیم ما را تحت فشار قرار دادند اما ما با آنالیزی که انجام دادیم تیم حریف را تحت فشار قرار دهیم و به خصوص با تذکرات بین دو نیمه بچه‌ها خواسته‌ها را اجرا کردند و بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

سرمربی تیم هندبال سپاهان با اشاره به حضور کمرنگ هواداران در ورزشگاه تصریح کرد: حدود سه سالی بود که هواداران را در ورزشگاه نداشتیم و امروز بعد از مدت‌ها ۱۵-۱۰ هوادار ما به ورزشگاه آمدند که باعث دلگرمی بازیکنان شد. 

وی در خصوص میزبانی اصفهان ابراز داشت: سال گذشته مسابقات به طور متمرکز در تهران برگزار شد و فقط شیراز میزبان یک مرحله بود، اما امسال با توجه به تصادف مسابقات با ماه رمضان باید مسابقات در چند سالن برگزار می‌شد و فقط اصفهان سه سالن داشت که می‌توانست میزبان مسابقات باشد زیرا تهران در این وضعیت با توجه به برگزاری بازی‌ها در یک سال بعد از افطار باید تا بعد از نیمه شب میزبانی می‌کرد.

رحیمی‌زاده با اشاره به متمرکز شدن لیگ هندبال اضافه کرد: این طرح و ایده‌ای بود که سال ۹۸ توسط فدراسیون هندبال برای اولین بار اجرا شد و بعدا بقیه فدراسیون‌ها از روی آن مسابقات را به منظور جلوگیری از شیوع کرونا متمرکز کردند اما امسال مسابقات والیبال به وضعیت قبلی خود برگشت.

سرمربی تیم هندبال سپاهان با بیان اینکه خرج تیم‌ها در تهران دو برابر هر شهر دیگر است، افزود: باید با چکاپ کامل واکسیناسون تیم‌ها مسابقات مثل گذشته به صورت رفت و برگشت انجام شود تا حق هیچ تیمی در این میان ضایع نشود. 

وی با اشاره به فشردگی تقویم بازی‌های ملی هندبال در رده‌های سنی تاکید کرد: الان یک سال است که این لیگ برگزار می‌شود و به طور متعدد تعطیل می‌شود و باعث می‌شود حفظ شرایط بدنی تیم‌ها سخت باشد اما فدراسیون با فدراسیون جهانی هماهنگ است و نمی‌توان این مسابقات را کاری کرد و بعد از پایان لیگ جاری نیز باید بلافاصله آماده لیگ بعدی شویم.

موقع خواب بازیکنان بازی داریم!

امین حسنوند سرمربی تیم هندبال رعد پدافند آمل بعد از شکست مقابل سپاهان اظهار داشت: ابتدا باید به تیم خوب سپاهان تبریک بگویم، آن‌ها یک تیم باسابقه در لیگ هندبال هستند و پیروز شدند.

وی افزود: امروز بنا داشتیم از همه بازیکنان استفاده کنیم، نیمه اول بازیکنان اصلی بودند و اختلاف زیادی ایجاد نشد اما نیمه دوم همه بازیکنان را به کار گرفتیم و به همین دلیل اختلاف زیاد شد.

حسنوند ادامه داد: سعی کردیم از بازیکنان جوان و نوجوان که تجربه بازی لیگ برتر را نداشتند، استفاده کنیم تا بتوانند در لیگ‌های آینده به کمک تیم ما بیایند و تجربه بازی مقابل تیم‌های بزرگ مثل سپاهان را داشته باشند.

سرمربی تیم هندبال رعد پدافند آمل در خصوص تعداد کم کادر فنی و همراهان تیم رعد ابراز داشت: این‌ها به بحث پشتیبانی بر می‌گردد که اتفاقاتی افتاد اما فعلا زمان این نیست که در مورد آن صحبت کنم.

وی با بیان اینکه اصفهان در بحث میزبانی فوق‌العاده بوده است، افزود: ساعت برگزاری مسابقات عجیب و غریب است، زمان خواب بچه ها ما بازی داریم و این نوع بازی برای بازیکن سخت است.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول