اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

آمریکا و انگلیس؛ رکوردداران کرونایی جهان!+ اینفوگرافیک

آمریکا و انگلیس با وجود واکسن های فایزر ، جانسون اند جانسون، مدرنا و آسترازنکا، مدت مدیدی است که به شکل مزمن، رکوردداران ابتلا و مرگ و میر کرونایی در جهان باقی مانده اند.

آمریکا و انگلیس؛ رکوردداران کرونایی جهان!+ اینفوگرافیک

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت: آمریکا، کره جنوبی، انگلیس، آلمان و روسیه، رکورد داران بیشترین مرگ و میر کرونا در دنیا هستند.

آمریکا و انگلیس، دو کشوری هستند که غربگرایان به هنگام طغیان کرونا در ایران، پُز واکسن های آنها را می دادند و چاره مرگ و میر های ۷۰۰ نفری در اواخر دولت روحانی را تسلیم در برابر زیاده خواهی های آمریکا در برجام و FATF می دانستند.

ایران اما در دوره جدید موفق شد بی اعتنا به انگاره سازی های دروغین و مسموم غربگرایان، واکسیناسیون را به انجام برساند و از فهرست ۱۵ کشور اول دنیا در زمینه ابتلا و مرگ و میر خارج شود.

آمریکا و انگلیس با وجود واکسن های  فایزر ، جانسون اند جانسون، مدرنا و آسترازنکا، مدت مدیدی است که به شکل مزمن، رکوردداران ابتلا و مرگ و میر کرونایی در جهان باقی مانده اند.

احتمالا بخشی از عامل موفقیت ما در مقایسه با برخی کشور ها، مراعات جمعی بیشتر در اوج شیوع کرونا بوده است.
 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول