اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

وزارت نیرو برنامه مشخصی برای احیای زاینده‌رود ندارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: وزارت نیرو برنامه مشخص و قابل قبولی برای حوضه آبریز زاینده‌رود ندارد و اجرای برخی طرح‌ها از لحاظ فنی و کارشناسی کاملا خلاف است.

وزارت نیرو برنامه مشخصی برای احیای زاینده‌رود ندارد

مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در ارتباط با اجرای برخی طرح‌ها در حوضه زاینده‌رود اظهار داشت: پروژه بن-بروجن خلاف مصوبات قبلی شورای عالی آب و همچنین شورای عالی امنیت کشور مبنی بر اینکه پروژه‌ها باید همزمان شروع شود، می‌باشد.

وی ادامه داد: این مصوبه به نظر می‌رسد که ایراداتی دارد؛ چون بیشتر از آب مورد نیاز شرب و برای تولید صنعت است؛ این یعنی اینکه وزارت نیرو هیچ برنامه مشخص و قابل قبولی برای حوضه آبریز زاینده‌رود ندارد؛ بنابراین از لحاظ فنی و کارشناسی کاملا خلاف است و باید متوقف شود.

زینلیان در ارتباط با مکاتبات قبلی صورت گرفته با وزات نیرو بیان داشت: ما قبلا مکاتباتی داشتیم که وزارت نیرو به آن پاسخی نداده بود؛ اما مکررا در جلسات، مخالفت خود را با اجرای این پروژه ابراز کرده‌ایم.

انتهای پیام/۶۳۱۲۸/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول