اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شهادت یک جوان فلسطینی در درگیری با نیروهای صهیونیست

نیروهای رژیم صهیونیستی که خانه مجری عملیات استشهادی اخیر در تل‌آویو را محاصره کردند، با جوانان فلسطینی درگیر شدند.

شهادت یک جوان فلسطینی در درگیری با نیروهای صهیونیست

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های فلسطینی، امروز (شنبه)، خبر دادند که نیروهای رژیم صهیونیستی به صورت ناگهانی وارد اردوگاه «جنین» واقع در شمال کرانه باختری شده‌اند.

طبق گزارش رسانه‌ها، گشتی‌های رژیم صهیونیستی پس از ورود به اردوگاه، خانه مجری عملیات استشهادی اخیر در تل‌آویو را محاصره کرده‌اند و نیروهای مقاومت «کتیبه جنین» (گردان جنین) با آن‌ها درگیر شده‌اند.

 

 

گردان جنین در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگانش خودروها و نظامیان رژیم صهیونیستی را هدف حمله قرار داده‌اند. 

 

 

 

 

 

بر اساس گزارش‌ها، تعداد زیادی از تک‌تیراندازان رژیم صهیونیستی در محل مستقر شده‌اند. تا این لحظه، چهار جوان فلسطینی مجروح و به بیمارستان «ابن سینا» و بیمارستان «جنین» منتقل شده‌اند.

 

خبرگزاری «شهاب» به نقل از وزارت بهداشت فلسطین خبر داد که یک جوان فلسطینی در جریان این درگیری به شهادت رسیده است. بر اساس بیانیه وزارت بهداشت فلسطین، این جوان فلسطینی پس از اصابت یک تیر به سر و یک تیر به سینه‌اش در بیمارستان جنین شهید شده است.

 


«احمد السعدی» شهید فلسطینی

 

جنبش جهاد اسلامی فلسطین از بلندگوهای مساجد اردوگاه جنین شهادت «احمد السعدی» رزمنده گردان جنین را تسلیت گفت. «خضر عدنان» از اعضای جهاد اسلامی در گفت‌و‌گو با شبکه «المیادین» در ارتباط با این اقدام رژیم صهیونیستی گفت که پس از عملیات تل‌آویو، آن‌ها سعی دارند وجهه خود را بهبود ببخشند.

 

 

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که جوانان فلسطینی با پرتاب نارنجک به‌شدت در حال مقاومت در برابر نیروهای تل‌آویو هستند.

 

محل درگیری در اردوگاه جنین

 

نیروهای صهیونیست پس از آن به اردوگاه جنین یورش آوردند که منابع فلسطینی، شامگاه پنجشنبه، از انجام موفقیت‌آمیز یک عملیات استشهادی در خیابان «دزنگوف»، یکی از بزرگ‌ترین خیابان‌های تل‌آویو، خبر دادند. طبق گزارش رسانه‌ها، در پی این عملیات نه صهیونیست زخمی شدند و سه نفر دیگر کشته شدند.

عامل این عملیات که یک جوان فلسطینی ۲۹‌ساله به نام «رعد فتحی حازم» از اردوگاه جنین بود، صبح جمعه پس از چند ساعت تعقیب و گریز، به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

این چهارمین عملیات شهادت‌طلبانه در فلسطین اشغالی در حدود یک ماه اخیر بوده است. منابع عبری پس از این عملیات خبر دادند که نیروهای رژیم صهیونیستی به حالت آماده‌باش درآمدند و برخی از خیابان‌ها را بستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول