اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

حمایت‌ مالی برای توانمندسازی صنایع کوچک و متوسط در سمنان

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از حمایت‌ مالی در راستای رفع عارضه‌ها و توانمندسازی صنایع کوچک و متوسط در این استان خبر داد.

حمایت‌ مالی برای توانمندسازی صنایع کوچک و متوسط در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، داود بوند، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این شرکت سال ۱۴۰۰ به ۶۱ طرحی که توسط مشاوران برای ارائه خدمات به واحدهای صنعتی در سامانه http://eservice.isipo.ir ثبت و توسط اعضای کلینیک کسب و کار بررسی شد، حمایت مالی و معنوی به عمل آورد.

وی اضافه کرد: کلینیک کسب و کار استان سمنان با رویکرد ایجاد جامع‌ترین، طبقه‌بندی‌شده‌ترین، منظم‌ترین و قابل‌اعتمادترین مشاوران و با داشتن ۵۵ مشاور حقیقی و حقوقی شامل ۳۶ مشاور حقیقی و ۱۹ مشاور حقوقی در استان سمنان مشغول فعالیت است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به فعالیت تیم‌های عارضه‌یابی در راستای توسعه و بهبود مستمر شناخت نیازهای جامعه هدف کلینیک کسب و کار، تصریح کرد: ۹ مشاور عارضه‌یابی، ۲۱ مشاور برای توسعه محصول و فناوری، ۹ مشاور توسعه نظام مدیریت، هفت مشاور برای بازاریابی و بازرگانی، پنج مشاور سرمایه‌گذاری و تأمین مالی و یک مشاور برای زیرساخت و نیز فناوری اطلاعات در تیم‌های عارضه‌یابی و توانمندساز کلینیک کسب و کار ایفای نقش دارند.

بوند با بیان اینکه یک بستر ارتباطی بین مشاوران کسب و کار و صاحبان با هدف افزایش بهره‌وری سرمایه‌های ملی ایجاد شد، ادامه داد: پنج وبینار، سمینار و کارگاه آموزشی برای متقاضیان سرمایه‌گذاری، ۱۵ مورد جذب مشاور، برگزاری پنج کلینیک سیار به‌منظور ارائه مشاوره مناسب و رایگان و پاسخگویی به سؤالات واحدهای صنعتی و ... ازجمله برنامه‌های عملیاتی کلینیک کسب و کار در سال ۱۴۰۰ بود.

به گزارش فارس؛ کلینیک کسب و کار با هدف ارائه خدمات اثربخش کسب و کار بر اساس دامنه شمول مندرج در بخشنامه کلینیک کسب و کار راه‌اندازی شده است.

شناسایی، تحلیل وضعیت، دسته‌بندی و مستندسازی نیازها و مسائل کسب و کار بنگاه‌ها و طرح‌ها، خوشه‌ها و رشته صنعت‌ها، در قالب مصاحبه، بازدید حضوری از واحد و یا مراجعه مستقیم متقاضی به مراکز خدمات فناوری و کسب و کار، برگزاری کلینیک‌های سیار، مراجعه تیم‌های توانمند ساز به بنگاه‌ها در قالب برنامه‌های تدوین‌شده بخشی از حوزه خدمات و فعالیت کلینیک کسب و کار است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول