اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

قرارگاه «شهید قاسمی» فعالیت آموزشی گروه‌های جهادی را تسهیل می‌کند

دبیرجمعیت فرهنگیان جوان چهارمحال و بختیاری از تشکیل قرارگاه جهادی شهید مدافع حرم محمدحسن قاسمی با هدف راهبری و تسهیل امور گروه‌های جهادی که در مدارس فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و سازندگی دارند، خبر داد.

قرارگاه «شهید قاسمی» فعالیت آموزشی گروه‌های جهادی را تسهیل می‌کند

احسان طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: قرارگاه جهادی شهید مدافع حرم محمدحسن قاسمی با هدف راهبری و تسهیل امور گروه‌های جهادی که در مدارس فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و سازندگی دارند، تشکیل شد.

دبیر جمعیت فرهنگیان جوان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در همین راستا ۱۰ گروه جهادی ویژه فعالیت در ایام نوروز در مناطق خانمیرزا، فلارد، عشایر، میانکوه، اردل سازماندهی و به فعالیت جهادی پرداختند که از اهداف این گروه‌ها پیوند مجدد دانش‌آموزان با مدارس، ایجاد شور و شوق بین دانش‌آموزان، جبران افت تحصیلی، برگزاری کلاس‌های اخلاق و احکام، برگزاری کلاس‌های ورزشی و سازندگی بود.

وی با اشاره به سرکشی مستمر مدیر کل آموزش و پرورش از این گروه‌های جهادی در ایام نوروز گفت: این قرارگاه جهادی در نظر دارد گروه‌های جهادی در مناطق هفده‌گانه آموزش و پرورش استان را شناسایی و برای جبران افت تحصیلی، موارد پرورشی، تربیت بدنی و تجهیز و تعمیر مدارس در تمام فصول سال گام بردارد.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول