اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آزاد‌سازی ۶ هزار متر مربع اراضی زراعی در سوادکوه/بررسی اعتراض به بافت جدید روستا ی «کچید»

دادستان سوادکوه از آزاد‌سازی ۶ هزار متر مربع اراضی زراعی در سوادکوه و بررسی اعتراض به بافت جدید روستای «کچید» سوادکوه خبر داد.

آزاد‌سازی ۶ هزار متر مربع اراضی زراعی در سوادکوه/بررسی اعتراض به بافت جدید روستا ی «کچید»

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، محمد خانلری با اشاره به اینکه برای اجرای قانون حفظ کاربری و جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی، اداره جهاد کشاورزی نسبت حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها اقدام کرد،گفت: دو مورد تغییر کاربری تفرج‌گاه غیرمجاز بین‌راهی در اراضی زراعی این شهرستان قلع‌و‌قمع شده است.

وی گفت: در این زمینه ۶ هزار متر مربع از زمین‌های زراعی آزادسازی و حدود ۷۰۰ متر مربع تغییر کاربری غیر مجاز شامل دو واحد بنای مسکونی و یک مورد رستوران غذاخوری و ۵ اتاقک چوبی و همچنین ۶ مورد آلاچیق بتن و آهنی تخریب شده است.

 

دادستان و دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه بر اساس قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی، جرم محسوب می‌شود، اظهار کرد: از شهروندان می‌خواهیم قبل از انجام هرگونه اقدام در اراضی زراعی و باغی اعم از خرید و فروش، تفکیک، دیوار و فنس‌کشی، احداث بنا و به‌طور کلی هرگونه تغییر کاربری به ادارات ذیربط مراجعه کنند.

* بررسی اعتراض به بافت جدید روستا

دادستان سوادکوه به دعوت اهالی روستای «کچید» و برای بررسی اعتراض آنان درباره محدوده جدید بافت روستا از این روستا بازدید کرد.

 

محمد خانلری، گفت: اگر برای ما ثابت شود که شخص یا اشخاصی در این رابطه تخلف کردند و بستری برای سودجویی سوداگران فراهم کرده باشند تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.
 

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول