اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

«آلودگی هوا» بیمارستان های قزوین را به حالت آماده باش درآورد

فرماندار قزوین گفت: با توجه به افزایش شاخص آلایندگی هوا ضمن آماده باش بیمارستانها و مراکز درمانی تمامی فعالیتهای معادن اطراف شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

«آلودگی هوا» بیمارستان های قزوین را به حالت آماده باش درآورد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، اولین جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا عصر امروز جمعه در فرمانداری شهرستان قزوین برگزار شد.

عباس کاظمی فرماندار شهرستان قزوین در این جلسه اظهار کرد: در پی افزایش شاخص آلودگی هوا به بیش از 300 واحد، جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا در این شهرستان تشکیل شد و مقرر شد در صورت تداوم آلودگی تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان در روز شنبه تعطیل شوند.

وی بیان کرد: تمامی معادن اطراف شهر قزوین از جمله واحدهای شن و ماسه و معادن کانی غیرفلزی توسط سازمان صمت استان تا اطلاع ثانوی تعطیل می شوند.

فرماندار قزوین بیان کرد: همچنین فعالیتهای عمرانی در شهر قزوین و کارخانه های آسفالت حاشیه شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل می شوند.

کاظمی یادآورشد: فعالیت های ورزشی در فضاهای روباز و نیز تردد ورزشکاران در جاده سلامت نیز ممنوع شده است.
وی گفت: برای جلوگیری از گره های ترافیکی در سطح شهر قزوین، پلیس راهور اقدامات لازم را برای روان سازی تردد انجام خواهد داد و نظارت شدیدتری بر معاینه فنی خودروها صورت می گیرد و فعالیت اتوبوسهای خط واحد نیز ممنوع است.

فرماندار قزوین از آماده باش بیمارستانها نیز خبرداد و اظهارداشت: تمامی بیمارستانها و مراکز درمانی مستقر در شهرستان نیز در آماده باش کامل هستند تا در صورت لزوم خدمات لازم را به مراجعه کنندگان و شهروندان ارائه کنند.

کاظمی افزود: واحدهای اورژانس و جمعیت هلال احمر در مراکز پرتردد شهر قزوین برای خدمت رسانی به بیماران سرپایی مراجعه کننده احتمالی در آمادگی کامل هستند.

به گفته فرماندار قزوین مقرر شد توسط محیط زیست استان کانون های آلاینده هوا شناسایی و اعلام شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول