اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

اتحاد بهترین راه مقابله با توطئه دشمنان است

امام جمعه اراک گفت: اتحاد و یکی شدن بهترین راه مقابله با توطئه دشمنان است.

اتحاد بهترین راه مقابله با توطئه دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربان علی دری نجف آبادی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز  جمعه اراک ضمن محکوم کردن حادثه مشهد مقدس، اظهار کرد: حادثه تاسف بار مشهد نشان دهنده تلاش دشمنان برای تفرقه افکنی بین شیعه و سنی است و ریشه آن به استکبار باز می‌گردد.

وی اتحاد و یکی شدن را بهترین راه مقابله با توطئه دشمنان دانست و تصریح کرد: دشمنان با توطئه‌هایی چون اقدامات تکفیری، داعش و وهابیت و ... در تلاش برای شستشوی مغزی جوانان هستند که متاسفانه پشتیبان این افراد استکبار جهانی است.

امام جمعه اراک با بیان اینکه سنی و شیعه برادر  هستند، افزود: اگر چنین اتفاقی در مکه مکرمه رخ دهد قطعا محکوم می‌کردیم، نباید در شیپور فتنه دمید، عده‌ای به دنبال ماهی‌گیری از آب گل‌آلود هستند، تلاش دشمنان برای تفرقه‌افکنی بین شیعه و سنی همواره وجود داشته و خواهد داشت.

دری نجف آبادی بر لزوم شناسایی و برخورد با سردمداران و کانون‌های اصلی فتنه در موضوع حادثه مشهد تاکید کرد، ادامه داد: برخورد جدی با این عاملان این حادثه درس عبرت برای دشمنانی است که به دنبال تفرقه هستند.

وی با اشاره به ماه رمضان این ماه را ماه بندگی، عنایات، کرامت و احسان خداوند دانست و گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای بندگی و طلب مغفرت از درگاه حق است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول