اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مدیرعامل باشگاه خلیج فارس ماهشهر:جز در ورزشگاه پیشنهادی خود به میدان نمی‌رویم

مدیرعامل باشگاه خلیج فارس ماهشهر گفت: فقط در زمین شماره یک نفت امیدیه در دیدار جام حذفی به میدان خواهیم رفت و تسلیم تصمیم سازمان لیگ نخواهیم شد.

مدیرعامل باشگاه خلیج فارس ماهشهر:جز در ورزشگاه پیشنهادی خود به میدان نمی‌رویم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ساعاتی پس از اعلام میزبانی تیم خلیج فارس از مس رفسنجان در بندرماهشهر، سازمان لیگ با ارسال نامه ای دیگر این موضوع را منتفی دانست و خواهان برگزاری بازی در آبادان شد.

در همین راستا، ایوب عسکری مدیرعامل باشگاه خلیج فارس اظهار کرد: با تلاش‌هایی که در جهت رفع نواقص ورزشگاه شهدا انجام گرفت، صبح روز گذشته سازمان لیگ این زمین را تایید کرد، اما ساعاتی بعد با ارسال نامه ای حرف خود را پس گرفت.

وی با بیان اینکه این که چه اتفاقاتی در این چند ساعت رخ داد که سازمان لیگ حرف خود را پس گرفت بر ما هم پوشیده است، گفت: این اتفاقات برنامه‌ریزی شده است، شما به شماره دو نامه ای که سازمان لیگ زده دقت کنیدد، در نامه ای که به تاریخ 1400/01/17 به شماره 110/29614 مبنی بر عدم تائید ورزشگاه زده در انتها اعلام داشته که ورزشگاه پیشنهادی را اعلام کنید و ما هم بلافاصله طی نامه ای ورزشگاه شماره یک شهدا نفت امیدیه را اعلام کردیم، ولی در اقدامی عجیب ساعات پایانی دیشب از طریق رییس هیات فوتبال شهرستان نامه‌ای دیگر با شماره ای قبل تر از نامه ارسالی به شماره (110/29597 در همان روز ۱۷ فروردین ) برای ما جهت اعلام ورزشگاه جایگزین خود سازمان لیگ به مدیریت پالایشگاه نفت آبادان مکاتبه کرده و درخواست ورزشگاه کرده‌اند.

وی افزود: قبل از اینکه نامه عدم تائید ورزشگاه برای ما ارسال شود و قبل از اینکه ما ورزشگاه خود را تعیین کنیم آنها با مسئولین آبادان مکاتبه کرده اند.

مدیرعامل باشگاه خلیج فارس تصریح کرد: این گونه حرکات چه معنی دارد؟ برنامه شما برای حذف تیم ماست، ما هم بازی را بلد هستیم و جز ورزشگاهی که معرفی کردیم بازی نخواهیم کرد.

عسکری با اشاره به این موضوع که چگونه برای داوران از قبل بلیط آبادان را رزرو کرده اند، یادآور شد: چه کسی می‌تواند باور کند که همه این اتفاقات طبیعی است؟ 

وی خاطرنشان کرد: ورزشگاه پیشنهادی ما ورزشگاه شماره یک نفت امیدیه است و در جایی غیر از آن بازی نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول