اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

آیت الله علم الهدی: عنوان «مجاهد شهید» زیبنده شهید اصلانی است

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: عنوان «مجاهد شهید» زیبنده شهید اصلانی است.

آیت الله علم الهدی: عنوان «مجاهد شهید» زیبنده شهید اصلانی است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید حجت الاسلام محمد اصلانی روحانی شهید حادثه حرم مطهر رضوی اظهار کرد: حادثه تروریستی اخیر در این حرم نشانه بارز مظلومیت است و علاوه بر به شهادت رسیدن تعدادی از روحانیون مجاهد در این حادثه دلخراش، موضوع اهانت و جسارت به حریم امن رضوی نیز موضوعی دردناک و تأسف‌بار است.

وی افزود: تعداد زیادی از بندگان مؤمن خدا در مقاطع مختلف تاریخ و به دست جلادان و دژخیمان وابسته به حکومت‌های طاغوتی و استکبار جهانی در این حرم مطهر به شهادت رسیده‌اند. اما هیچ‌گاه چنین نشده بود که یک عنصر مزدور جریان استکبار تحت تأثیر تفکرات انحرافی تکفیری خود بتواند به حریم امن رضوی رخنه کند و با قساوتی غیرقابل‌باور، چنین جنایتی را مرتکب شود.

آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: برادر شهیدمان حجت الاسلام اصلانی از جمله پرتلاش‌ترین و مخلص‌ترین روحانیون جهادی در استان بود.

وی افزود: این که گفته می‌شود سه طلبه در این حادثه مورد تهاجم قرار گرفتند، تعبیر ناروایی در فضای رسانه‌ای است. اگر چه افتخار می‌کنم که یک طلبه هستم، اما این عزیزان که به‌صورت شبانه‌روزی در مناطق محروم و کم برخوردار شهر در جهت مبارزه با فقر و کمک به بندگان خدا تلاش می‌کردند، این‌ها مجاهد هستند و عبارت «مجاهد شهید» زیبنده و شایسته آنان است.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول