اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

هشدار وزش باد شدید در اغلب شهرها و گرد‌و‌خاک در غرب کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز تا شنبه هفته آینده در اغلب نقاط کشور وزش باد شدید در برخی ساعات خواهیم داشت و فردا به دلیل وقوع گرد و خاک روی عراق و انتقال به داخل کشور ما، در غرب و جنوب‌غرب وقوع گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

هشدار وزش باد شدید در اغلب شهرها و گرد‌و‌خاک در غرب کشور

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز افزایش ابر، وزش باد شدید موقت و رگبار و رعد و برق در مناطقی نظیر آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی،‌ اردبیل، کردستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، همدان و سواحل خزر داریم.

وی افزود:‌ این شرایط جوی فردا در استان‌های اردبیل، کردستان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی حاکم است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز شنبه 20 فروردین موج بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود، گفت: این سامانه بارشی در شمال‌غرب و غرب کشور، مرکز و غرب خزر و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز مرکزی موجب بارش خواهد شد.

ضیائیان با بیان اینکه روز یکشنبه 21 اسفند در نوار شمالی کشور در برخی ساعات رگبار و رعد و برق داریم، گفت: روز دوشنبه جوی آرام در اغلب نقاط کشور خواهیم داشت.

وی افزود:‌ امروز تا شنبه هفته آینده در اغلب نقاط کشور وزش باد شدید در برخی ساعات خواهیم داشت و فردا به دلیل وقوع گرد و خاک روی کشور عراق و انتقال به داخل کشور، در غرب و جنوب‌غرب کشور گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد:‌ فردا در استان‌‌های ساحلی خزر و اردبیل کاهش محسوس دما خواهیم داشت و روز جمعه دما در این مناطق افزایش می‌یابد.

ضیائیان در تشریح وضعیت جوی پایتخت اظهار کرد: آسمان تهران فردا نیمه ابری گاهی با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 23 و 17 درجه خواهد بود.

وی افزود: روز آینده اهواز با بیشینه دمای 35 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر‌کرد با کمینه دمای 4 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول