اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اهل سنت اراده ویژه‌ای به امام رضا(ع) دارد/ جنایت مشهد کار تکفیری‌ها است

امام جمعه اهل سنت بندرپل گفت: جنایتکارانی که از انسانیت بی بهره هستند و دارای افکار تکفیری ددمنشانه غی انسانی هستند در واقع اصول اسلامی، انسانی و اخلاقی را زیر پا گذاشتند و پایبند نیستند و این جنایت را انجام دادند، جامعه بزرگ اهل سنت از آنها تبری جسته و اظهار بیزاری می کند و خواهان اشد مجازات آنها می باشد.

اهل سنت اراده ویژه‌ای به امام رضا(ع) دارد/ جنایت مشهد کار تکفیری‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شیخ حسین بازماندگان امام جمعه اهل سنت بندرپل ظهر امروز در گفتگویی رسانه‌ای با اشاره به شهادت یک طلبه و جراحت دو طلبه دیگر در حرم رضوی در پی حمله‌ای تروریستی اظهار کرد: هتک حرمت به حرم و زائران رضوی در ماه مبارک رمضان در نگاه هر انسان با وجدان، آزاده و مسلمان و یا غیر مسلمان به شدت محکوم است و اهل سنت ارادت خاص و ویژه ای به حضرت امام رضا علیه السلام دارند.

وی افزود: در سومین روز ماه مبارک رمضان، ساعتی پیش سه طلبه در صحن پیامبر اعظم مورد حمله با ضربات چاقو قرار گرفتند که این جنایت هولناکی است و هم به دلیل اینکه حرمت ماه رمضان و هم حرمت حرم مطهر رعایت نشده است و هم انسانیت و شرف را زیر سؤال برده اند.

نایب رئیس شورای روحانیت شهرستان بندرخمیر ادامه داد: افرادی که مورد هجمه و حمله قرار گرفتند، طلاب جهادی و مخلصی بودند که برای تبلیغ و امورات جهادی و محرومیت زدایی در حاشیه شهر مشغول به فعالیت بودند و کار جهادی این طلاب و سه روحانی عزیز در نگاه هر انسانی مورد احترام و بزرگداشت است.

وی تصریح کرد: این جنایتکارانی که از انسانیت بی بهره هستند و دارای افکار تکفیری ددمنشانه غیر انسانی هستند در واقع اصول اسلامی، انسانی و اخلاقی را زیر پا گذاشتند و پایبند نیستند و این جنایت را انجام دادند، جامعه بزرگ اهل سنت از آنها تبری جسته و اظهار بیزاری می کند و خواهان اشد مجازات آنها می باشد.

شیخ حسین بازماندگان گفت: این جنایت بسیار عظیم و جرمی نابخشودنی است و از مسئولین درخواست داریم که هر چه سریعتر این جنایتکاران را به سزای عمل ننگینشان برسانند.

وی با بیان اینکه این افراد هدفشان اختلاف بین امت است، خاطرنشان کرد: مردم ما بعد از پیروزی انقلاب این حرکات که هدفشان ایجاد تفرقه در میان امت بوده است این جریانات را بارها دیدند تجربه کردند ولی هیچ گاه تحت تاثیر این جریانات شوم قرار نگرفتند و وحدت را در هر شرایط و در حال حاضر و آینده حفظ می کنند و افرادی که از این جنایت ها هدفشان پراکندگی امت و ایجاد اختلاف و افتراق در امت اسلامی است، کور خوانده اند.

عالم اهل سنت هرمزگان خاطرنشان کرد: ایران اسلامی کشور و مهد دلیران و شیر مردان از امت اسلامی است باوجود علمای مخلص و ولایتمدار از شیعه و سنی دشمنان وحدت امت اسلامی به هیچ عنوان نمی‌توانند به اهدافشان برسند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول