اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

سردار «مازویی» شهید شاخص ۱۴۰۱ همدان

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان از معرفی شهدای سال 1401 استان خبر داد و گفت: سردار شهید «مازویی»، فرمانده گردان تخریب لشکر ۳۲ انصارالحسین(ع) همدان به عنوان شهید سال استان همدان در سال ۱۴۰۱ معرفی شد.

سردار «مازویی» شهید شاخص ۱۴۰۱ همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان؛ علی‌اکبر کریم‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران به معرفی شهدای سال ۱۴۰۲ استان پرداخت و اظهار کرد: طی یک دهه بنا بر اعلام سازمان بسیج مستضعفین هر ساله در راستای بزرگداشت شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی بیشتر جامعه با سبک زندگی شهدا، علاوه بر معرفی شهدای کشوری در تمام استان‌ها شهیدی نیز به عنوان شهید سال معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال ۹۲ در استان همدان معرفی شهدای سال در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: در تمام شهرستان‌ها نیز هر سال یک شهید از شهرستان به عنوان شهید سال شهرستان معرفی می‌شود.

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه جمهوری اسلامی مرهون خون پاک شهیدانی است که در برابر جبهه باطل جان خود را فدا کردند، اضافه کرد: باید با معرفی شایسته شهدا، فرهنگ جهاد و شهادت را ترویج و الگوی جوان مومن انقلابی مورد تاکید رهبری را در جامعه معرفی کرد.

وی از معرفی سردار شهید «محمدرضا مازویی» اولین فرمانده گردان تخریب لشکر ۳۲ انصارالحسین(ع) همدان به عنوان شهید سال استان برای امسال خبر داد و بیان کرد: این شهیو گرانقدر اول فرودین ۱۳۳۷ در همدان دیده به جهان گشود و ششم فروردین ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی سومار به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

کریم‌پور با بیان اینکه شهید «امیر طلایی» در شهرستان همدان و شهید «قاسم صاعد» در شهرستان رزن به عنوان شهید سال معرفی شدند، گفت:  شهید «حیدر سهرابی» در نهاوند، شهید «محمد شهبازی» در شهرستان بهار، شهیدان «محمد علی و نورمراد عبدکوند» در اسدآباد و شهید «محراب سهرابلویی» در شهرستان قهاوند به عنوان شهید سال معرفی شدند.

وی به معرفی شهید «کوچکعلی ذاکری» به عنوان شهید سال شهرستان کبودراهنگ اشاره و بیان کرد: در شهرستان ملایر نیز شهید «صادق عنبری» به عنوان شهید سال شهرستان معرفی شد.

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان یادآور شد: شهید «علی اصغر یزدانی‌فر» در درگزین، شهید «نصرت‌الله خلیلی» در فامنین و شهید «عبدالصالح رفعت» در تویسرکان نیز به عنوان شهدای سال ۱۴۰۱ معرفی شدند.

انتهای پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول