اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

نحوه محاسبه نرخ عوارض محدوده‌های ترافیکی در سامانه «تهران من»

روابط عمومی معاونت و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از شهروندان تهرانی درخواست کرد برای محاسبه سیستمی و سریع نرخ عوارض محدوده‌های ترافیکی مصوبه سال 1401 به سامانه «تهران من» مراجعه کنند.

نحوه محاسبه نرخ عوارض محدوده‌های ترافیکی در سامانه «تهران من»

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، روابط عمومی معاونت و سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دنبال پرسش‌ها و ابهامات پیش‌آمده برای برخی شهروندان درباره نحوه محاسبه نرخ عوارض محدوده‌های ترافیکی به اطلاع مردم عزیز تهران می‌رساند؛ پیش از رزرو طرح ترافیک، با مراجعه به سامانه «تهران من» می‌توانید در چهار مرحله ساده، با توجه به معاینه فنی خودرو، محدوده سکونت، محدوده تردد و ساعات تردد، میزان عوارض پرداختی را محاسبه کنید.

براساس این اطلاعیه، هر شهروند برای استفاده از این امکان می‌تواند با مراجعه به نشانی اینترنتی:http://neweforms.tehran.ir/calculate-traffic-tehran-1401 ، ابتدا نوع معاینه فنی خودرو را مشخص کرده و سپس محل سکونت خود را انتخاب ‌و در مرحله بعد، با مشخص کردن محدوده تردد (طرح ترافیک یا کنترل آلودگی هوا) و سپس تعیین ساعات تردد، میزان دقیق عوارض پرداختی را محاسبه کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول