اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

علمای اهل سنت و تشیع هوشمندانه عمل کنند/ با برهم‌زنندگان وحدت به شدت برخورد شود

امام جمعه اهل سنت اینچه برون گفت: علمای اهل سنت و شیعه در سراسر ایران باید نسبت به توطئه‌ها و اتفاقات اخیر دشمن هوشمندانه عمل کنند.

علمای اهل سنت و تشیع هوشمندانه عمل کنند/ با برهم‌زنندگان وحدت به شدت برخورد شود

آخوند مدد هوشمند امام جمعه اهل سنت اینچه برون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: علما وارثین پیامبران بوده و رفتار و گفتار آنها برای مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید نسبت به مسائل روز، اتفاقات و توطئه‌های دشمنان هوشمندانه عمل کنند.

وی ضمن محکوم کردن حمله دیروز در مشهد مقدس به روحانیون و اینکه حمله در حرم مقدس امام رضا (ع) از سوی هر فرد یا اشخاصی باشد به‌شدت محکوم می‌کنیم، گفت: حمله در صحن مقدس امام رضا (ع) با هر انگیزه شخصی و یا گروهی و توطئه دشمن را به شدت محکوم می‌کنیم، امام رضا (ع) امام همه مردم اهل سنت و شیعه بوده و هرگونه رفتار و عمل خلاف شرع، دین و قانون در این حرم محکوم است و باید بانیان این حرکت به سزای اعمال خود برسند.

امام جمعه اهل سنت شهر مرزی اینچه‌برون با اشاره به توطئه دشمنان برای تفرقه‌افکنی بین شیعه و سنی ادامه داد: همه ما می‌دانیم که دشمنان از هر حرکت و نقشه‌ای برای از بین بردن ایران اسلامی استفاده کرده و می‌کنند‌، دشمنان به وحدت بین مسلمانان شیعه و سنی در کشور پی برده و درصدد هستند تا این وحدت را خدشه‌دار کرده و تنها راه نفوذ خود به کشور را از طریق تفرقه و شکاف بین شیعه و سنی می‌دانند.

آخوند هوشمند بیان کرد: همه ملت ایران ضمن محکوم کردن این حرکت زشت و قبیح از دستگاه قضا و دیگر مسؤولان خدوم کشور می‌خواهند برای انتقام خون روحانی کشته شده و دو فرد دیگر که مسلمان بوده و برای کشور خود خدمت می‌کردند عامل و یا عاملان این جنایت را شناسایی و  به سزای اعمالشان برسانند.

انتهای پیام/۲۳۰۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول