اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اطعام نیازمندان در آشپزخانه «اطعام مهدوی» همدان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان همدان گفت: آشپزخانه «اطعام مهدوی» با هدف طبخ و توزیع غذا بین مددجویان کمیته امداد در اردوگاه فجر افتتاح شد.

اطعام نیازمندان در آشپزخانه «اطعام مهدوی» همدان

محمدرسول شیخی‌زاده امروز در حاشیه افتتاح آشپزخانه اطعام مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: آشپزخانه‌های اطعام مهدوی با هدف اطعام ایتام و نیازمندان در همدان و شهرستان‌های تابعه استان افتتاح شده است.

وی ادامه داد: به منظور اجرای طرح اطعام مهدوی هدفگذاری برای ماه مبارک رمضان پخت بیش از ۳۵۰ هزار پرس غذای گرم و ۱۰۰ هزار بسته معیشتی برای خانواده‌های زیر پوشش است که در کنار آن، تهیه بسته‌های معیشتی نیز در دستور کار این نهاد قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان همدان با بیان اینکهطبق برنامه‌ریزی‌ها تا پایان ماه رمضان، خانواده‌های زیرپوشش از ۱۰۰ هزار بسته‌ معیشتی بهره‌مند خواهند شد در ادامه از اجرای طرح جذب ۲۱ هزار حامی ایتام و محسنین، برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات مددجویان، آزاد‌سازی زندانیان و طرح مفتاح الجنه در ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی با بیان اینکه ماه رمضان فرصت خوبی برای کمک و همدلی با ایتام و نیازمندان است گفت: خیرین می‌توانند با مشارکت در طرح اطعام مهدوی از طریق شماره‌گیری کد مهربانی #۰۸۱*۸۸۷۷* و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷-۹۹۷۵-۹۱۷۷-۷۷۷۷ کمک‌های خود را به خانواده‌های نیازمند استان رسانده و در این امر خداپسندانه سهیم باشند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول