اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

فضای مجازی میدان جنگ نرم امروز دنیا است و باید ساماندهی شود

نماینده خرم‌آباد در مجلس با بیان اینکه جنگ جهانی چهارم جنگ نرم و اطلاعات است، گفت: فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی میدان این جنگ نرم هستند لذا مجلس باید در جهت تصویب قانون مناسب برای فضای مجازی مساعدت لازم را به عمل آورد.

فضای مجازی میدان جنگ نرم امروز دنیا است و باید ساماندهی شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مهرداد ویس کرمی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 17 فروردین) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح یکپارچه‌سازی داده‌ها و اطلاعات علمی تذکری داد و اظهار داشت: کنت دمارانش رئیس سازمان جاسوسی فرانسه را به مدت 20 سال به عهده داشت و در کتاب جنگ جهانی چهارم می‌گوید جنگ جهانی چهارم جنگ اطلاعات است و داده‌ها و اطلاعات حرف آخر را می‌زنند چرا که عقیده‌ها است و با سلاح جنگی صرف قابل حل نیست.

وی افزود: بر اساس آنچه در این کتاب آمده است جنگ جهانی چهارم، جنگی است میان جنگجویان صلیبی و مسلمانان اصولگرا که دقیقاً منظورش شیعیان است. جنگ جهانی سوم را جنگ سرد خوانده و جنگ جهانی چهارم را جنگ عقیده میان مسلمانان و استعمارگران می‌دانند.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کنت دمارانش قبل از انقلاب و اوایل پیروزی انقلاب اسلامی با تلاش بسیار رئیس جمهوری آمریکا را نسبت به امام خمینی (ره) و انقلاب حساس کرد و پرسابقه‌ترین رئیس سازمان‌های جاسوسی غرب محسوب می شود.

ویس کرمی در ادامه اظهار کرد: جنگ اکنون و آینده، جنگ نرم و اطلاعات است و اهمیت آن از جنگ سخت هم بیشتر است.

وی گفت: میدان این جنگ نرم، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است و دلیل حساسیت دشمن بر روی قانونمندی‌های مجازی به همین نکته برمی‌گردد. گاهی حوادث خارجی فقط شروع یا بهانه‌ای برای آغاز عملیات روانی در فضای مجازی است لذا امید است مجلس در جهت تصویب قانون مناسب برای فضای مجازی مساعدت لازم را به عمل آورد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول