اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

۱۰۰۰ بسته افطاری بین خانواده‌های نیازمند «بیرجند» توزیع می‌شود

مسؤول اداری و مالی مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان‌جنوبی از توزیع یک‌ هزار بسته افطاری ساده بین خانواده‌های نیازمند استان خبر داد.

۱۰۰۰ بسته افطاری بین خانواده‌های نیازمند «بیرجند» توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «فاطمه‌زهرا قاسمی» مسئول اداری و مالی مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه‌یاران خراسان‌جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان، بیش‌از یک‌ هزار بسته افطاری ساده به همت مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه‌یاران و گروه جهادی  شهید فرهادی تهیه و بین خانواده‌های ایتام و نیازمندان شهرستان بیرجند توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: امسال برای سومین سال متوالی در ماه مبارک رمضان با همت مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه‌یاران و گروه جهادی شهید فرهادی خبرنگاران از خیران و نیکوکاران کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری تا در قالب افطاری ساده در بین خانواده‌های ایتام و نیازمند شهرستان بیرجند توزیع شود.

مسئول اداری و مالی مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه‌یاران خراسان‌جنوبی با اشاره به توزیع ۲ هزار و ۹۰۰ بسته افطاری ساده طی دو سال گذشته، یادآور شد: در ماه مبارک رمضان امسال نیز پیش‌بینی شده بیش‌از یک‌هزار بسته افطاری ساده در قالب طرح «اطعام مهدوی» در بین خانواده‌های ایتام  و نیازمند توزیع شود.

قاسمی ادامه داد: هر بسته افطاری ساده به ارزش ۱۵۰ هزار تومان شامل نبات، پنیر، حلواشکری، تخم‌مرغ، خرما و نان بوده که اگر خیران همراهی کنند غذای گرم نیز در شب‌های قدر و نیمه ماه رمضان طبخ و بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهیم کرد.

وی از توزیع ۱۰۰ بسته غذایی در ایام ماه رمضان خبر داد و افزود: سال گذشته در ایام ماه مبارک رمضان ۲۲۰ بسته غذایی به ارزش ۵۵ میلیون تومان توزیع شد.

مسئول اداری و مالی مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه‌یاران خراسان‌جنوبی اضافه کرد: در نیمه شعبان و ایام پایانی سال گذشته یک‌هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم، تعدادی بسته غذایی و ۱۰ دست لباس و کفش(به نیابت از شهید فرهادی) توسط مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران و گروه جهادی شهید فرهادی در بین خانواده‌های ایتام، بیماران صعب‌العلاج و نیازمند توزیع شد.

قاسمی از تمام خیرین استان برای تأمین هزینه‌های بسته‌های افطاری ساده و کمک به نیازمندان دعوت کرد و گفت: مردم نیکوکار می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۱۰۰۳۲ و یا شمارگیری کد دستوری #۴۵۵۶*۸۸۷۷* کمک‌های نقدی خود را واریز و یا در صورت هر گونه سؤال برای نحوه کمک‌رسانی با شماره تماس ۰۹۳۸۵۶۱۶۳۵۴ تماس حاصل نمایند تا با مشارکت در برنامه‌های ماه مبارک رمضان مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه‌یاران خراسان‌جنوبی یاریگر نیازمندان باشند.

وی خاطرنشان کرد: مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه‌یاران خراسان‌جنوبی آمادگی دارد برای هم‌افزایی و پرهیز از اقدامات جزیره‌ای با گروه‌های جهادی و سایر مراکز نیکوکاری برای کمک به نیازمندان در سطح استان همکاری کنند.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول