اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

فعالیت ۸۲۳ مبلغ در هیئت‌های مذهبی و مساجد همدان/ تشکیل ۴۵۰ محفل قرآنی

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان از فعالیت ۸۲۳ مبلغ در ماه رمضان خبر داد و گفت: ۶۷۹ مبلغ بومی و ۱۴۴ مبلغ غیربومی در این ماه نورانی در استان همدان فعالیت دارند.

فعالیت ۸۲۳ مبلغ در هیئت‌های مذهبی و مساجد همدان/ تشکیل ۴۵۰ محفل قرآنی

حجت الاسلام محمدهادی نظیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از اعزام ۶۷۹ مبلغ بومی به مناطق مختلف استان در ماه رمضان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۳۱۱ نفر در همدان، ۵۰ نفر در ملایر، ۹۰ نفر در نهاوند، ۴۵ نفر در تویسرکان، ۲۷ نفر اسدآباد، ۶۱ نفر در بهار، ۴۰ نفر در کبودراهنگ، ۱۶ نفر در رزن، ۱۲ نفر در فامنین و ۲۷ نفر در درگزین هستند.

وی با بیان اینکه ۱۴۴ مبلغ غیر بومی نیز به مناطق مختلف استان  برای امر تبلیغی در این ایام اعزام شده‌اند گفت: ۴۸ نفر در همدان، ۱۲ نفر در ملایر، ۳۰ نفر در نهاوند، ۱۵ نفر در تویسرکان، سه نفر در اسدآباد، ۱۴ نفر در بهار، ۱۰ نفر در کبودراهنگ، دو نفر در رزن و ۱۰ نفر در فامنین فعالیت می‌کنند.

وی از فعالیت ۲۱۶ مبلغ خانم در ماه رمضان امسال خبر داد و با بیان اینکه ۳۶۹ مسجد شهری برای این ماه پرفضیلت فعال شده که ۱۸۵ مورد در شهر همدان است تعداد مساجد فعال روستایی را در ماه رمضان امسال ۴۳۴ مورد عنوان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: بیشترین مساجد روستایی در نهاوند با ۱۰۸ مورد و در بقیه شهرستان‌ها نیز ۴۳ مورد در همدان، ۴۰ مورد در ملایر، ۳۵ مورد در تویسرکان،۴۷ مورد در اسدآباد، ۴۳ مورد در بهار، ۴۵ مورد در کبودراهنگ، ۱۸ مورد در رزن ،  ۳۰ مورد در فامنین و ۲۵ مورد در درگزین فعال هستند.

وی با تاکید به اینکه ۴۵۰ محفل قرآنی در این ایام فعال شده است خاطرنشان کرد: ۱۰۶ گروه مناجات‌خوانی و هشت گروه تبلیغی نیز برای ماه رمضان امسال در استان همدان فعالیت دارند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول