اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۱۴۴۰ ایثارگر استان تهران تبدیل وضعیت شدند

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران از کسب رتبه‌برتر در حوزه اشتغال و کارآفرینی در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: بیش از ۱۴۴۰ ایثارگر مشمول شاغل در دستگاه‌های اجرایی یا تبدیل وضعیت شدند.

۱۴۴۰ ایثارگر استان تهران تبدیل وضعیت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، عبدالله مرتضوی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در نخستین نشست شورای اداری استان در سال جدید که عصر امروز در تالار آبگینه تهران برگزار شد، اظهار کرد: امسال فصل نو شدن طبیعت با بهار معنوی انسان متقارن شد تا زمینه تحول و تولدی دیگر برای انسان‌ها فراهم شود.

وی گفت: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نامگذراری شده، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در حوزه اشتغال و کارآفرینی رتبه‌برتر را در سال ۱۴۰۰ کسب کرد و این امر نشان از تحقق سیاست‌های بنیاد در راستای حل مشکلات ایثارگران در حوزه اشتغال و کارآفرینی است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران افزود: با توجه به پیام‌های نوروزی مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته با نامگذاری عمدتا از جنس اقتصادی، اهمیت این موضوع بیش از پیش نشان دهنده آن است که کشور و سیاست‌های کلان آن باید به سمت و سویی حرکت کند که چرخه‌ای اقتصادی با قدرت بیشتری به حرکت درآید.

وی با تشریح اقدامات صورت گرفته در اجرای بند(د) تبصره(۲۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور در خصوص تبدیل وضعیت مشمولان ایثارگر شاغل در دستگاه‌های اجرایی که پرونده ایثارگری آن‌‌ها در شهرستان‌های استان تهران است، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته بیش از ۱۴۴۰ ایثارگر مشمول شاغل در دستگاه‌های اجرایی یا تبدیل وضعیت شدند و یا فرآیند آن در حال انجام است و در آینده نزدیک قطعی می‌شود.

مرتضوی بیان کرد: آموزش و توانمندسازی ایثارگران در حوزه اشتغال و کارآفرینی، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، استخدام از طریق شرکت در آزمون، مساعدت در اعطای جواز کسب و ارائه تسهیلات اشتغال از عمده فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در سال گذشته بود و امیدواریم با جدیت و همت مضاعف نیز در سال پیش رو شاهد افزایش خدمت به ایثارگران در حوزه اشتغال باشیم.

وی خاطر نشان کرد: امروز کار آفرینان شاهد و ایثارگر در شهرستان‌های استان تهران با  روحیه جهادی و  ایثارگری در جبهه‌های تولید، در حال تلاش هستند و ما وظیفه داریم با تمام توان از کار آفرینان فعال در تولید و طرح‌های نوآورانه حمایت کرده و برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه تولید و اشتغال جامعه شریف ایثارگری از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/ ۶۷۰۷۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول