اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فضاسازی ماه رمضان در زنجان، تقریبا هیچ!/ بخشودگی خسارت تاخیر و تادیه چک‌های برگشتی

عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: درباره ماه رمضان تقریبا هیچ فضاسازی در شهر انجام نشده است و درخواست داریم سازمان فرهنگی و سیما و منظر در این باره اقدام کنند.

فضاسازی ماه رمضان در زنجان، تقریبا هیچ!/ بخشودگی خسارت تاخیر و تادیه چک‌های برگشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین حمزه‌لو پاک، عضو شورای اسلامی شهر زنجان ظهر امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با تقدیر از شهرداری در بحث عمرانی اظهار داشت: اما یک تذکر نیز در بحث بازسازی پارک‌ها داریم که درخواست داریم با مساعد بودن هوا این مورد پیگیری شود.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: درباره فضاسازی ماه رمضان تقریبا هیچ فضاسازی انجام نشده است و درخواست داریم سازمان فرهنگی و سیما و منظر در این باره اقدام کنند.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه در ایام کرونا وسایل بازی و روشنایی بوستان‌ها برچیده شده بود که با مساعد شدن هوا شهرداری باید نسبت به روشنایی مجدد پارک‌ها و وسایل بازی اقدام کند.

حمزه‌لو پاک به طرح بخشودگی خسارت تاخیر و تادیه چک‌های برگشتی اشاره کرد و گفت: این چک‌ها مختص پروانه‌ها و جرایم ساختمانی است که این موضوع قصور شهرداری است که با تاخیر طرح دعوی کرده و این چک‌ها مربوط به قشر ضعیف شهروندان است.

وی گفت: مبالغ چک‌های تا 30 میلیون 100 درصد و بین 30 تا 60 میلیون 50 درصد بخشودگی را شامل می‌شود.  

سعید نجفی دیگر عضو شورای اسلامی شهر زنجان نیز با اشاره به اینکه شهرداری زنجان فقط سبزه‌میدان و مرکز شهر نیست و جنوب شهر نیز جزو شهر است، گفت: اگر مراسم بود باید در همه نقاط برگزار می‌شد نه اینکه فقط به پیاده راه متمرکز شود.

وی تصریح کرد: شهرداری  باید در زمینه در بحث فضاسازی و برنامه‌های فرهنگی در تعطیلات عید به این مهم توجه داشت.
انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول