اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ریالی از محل بازآفرینی به شهرداری زنجان داده نشده است/حمایت رئیس شورا از انتصاب مدیران جوان

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با انتقاد از اینکه طی سال گذشته ریالی از محل بازآفرینی به شهرداری تخصیص پیدا نکرده و شورا پیگیر این موضوع بود، گفت: باید اداره کل راه و شهرسازی و دارایی از این محل اعتباری را در اختیار شهرداری قرار دهد.

ریالی از محل بازآفرینی به شهرداری زنجان داده نشده است/حمایت رئیس شورا از انتصاب مدیران جوان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، منصور مرادلو، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ظهر امروز در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم فرموده است که من را بخوانید تا استجابت کنم شما را، پس خداوند حاجات ما را اشتباه جواب نمی‌دهد.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه به لحاظ سردی هوا لکه‌گیری آسفالت فقط در معابر اصلی انجام شد، گفت: خوشبختانه با خیز خوبی که شهرداری برداشته از فروردین بحث اصلاح آسفالت انجام شده است، در حالی که برخی اقدامات از تیرماه انجام می‌شد‌.

مرادلو افزود:روزانه 25 تن آسفالت در مناطق چهارگانه ریخته شد و نسبت به لکه‌گیری معابر اصلی شهر نیز اقداماتی صورت گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان اقدامات صورت گرفته شهرداری در بحث آسفالت را بسیار مناسب ارزیابی کرد و افزود: شهرداری در بحث آسفالت و روکش زودتر از موعد اقدام کرده که امیدواریم  این امر منجر شود تا بعضی از قصورات سال‌های قبل جبران شود.

وی با بیان اینکه در بازار مسگرهای پایین عملیات عمرانی و زیرسازی قبل از عید انجام شد و در روزهای گذشته عملیات پیورسازی در راسته مسگرها صورت گرفته است، اضافه کرد: 5 میلیارد تومان برای بازسازی کف بازار بزرگ زنجان در نظر گرفته شده که این میزان کافی نیست و باید میراث فرهنگی و گردشگری در این باره کمک‌کار شهرداری کند.

مرادلو با بیان اینکه ورودی‌ها و مراسمات در میادین شهر در ایام نوروز شادابی و طراوت زیبایی به شهر داده بود که تغییراتی را نسبت به سال‌های گذشته شاهد بودیم، گفت: عملیات عمرانی و آسفالت‌ریزی نیز که از روزهای ابتدایی سال شروع شد در نوع خود بی‌سابقه بود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به اعتبارات باز آفرینی و قصور صورت گرفته توسط راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: شهردار باید از اعتبار محل بازآفرینی استفاده کند.
مرادلو گفت: گلایه ما این بود که متاسفانه در گذشته حتی یک بار جلسه بین اعضای شورا با فرماندار و استاندار نداشته‌اند، اما خوشبختانه امروز با توجه ویژه مسؤولین وفاق و همدلی در بین مسؤولین حاکم است.
وی با انتقاد از اینکه در سال گذشته ریالی از محل بازآفرینی به شهرداری تخصیص پیدا نکرده و شورا پیگیر این موضوع بود، گفت: باید اداره کل راه و شهرسازی و دارایی از این محل اعتباری را در اختیار شهرداری قرار دهد.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان اظهار کرد: بیش از 30 تا 40 سال بود که زمین باغ هاشمی‌نژاد رها شده بود که با دخالت شورا و شهرداری انتقال سند پارک هاشمی نژاد به عنوان بزرگ‌ترین پارک شهر زنجان در منطقه بی‌سیم  تنظیم شده و قرار داد این پارک با 150 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.  

وی درباره انتصابات شهرداری نیز گفت: از شهردار زنجان برای انتصاب مدیران جوان تقدیر می‌کنیم که نمونه آن مدیر جدید آرامستان مدیر مومن و انقلابی است.
 انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول