اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

افزایش تعداد مراجعان سرپایی کرونا به مراکز درمانی استان تهران/ احتمال موج افزایشی کرونا

معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران از افزایش تعداد مراجعان سرپایی کرونایی در استان تهران خبر داد و گفت: احتمالا موجی از افزایش را داریم اما اینکه این موج چقدر ادامه‌دار بوده و منجر به افزایش مرگ و میر شود را نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

افزایش تعداد مراجعان سرپایی کرونا به مراکز درمانی استان تهران/ احتمال موج افزایشی کرونا

نادر توکلی، معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس درباره «آخرین وضعیت کرونایی استان تهران»، بیان داشت: در استان تهران تقریبا در دهه دوم فروردین با افزایش تعداد مبتلایان سرپایی مواجه هستیم.

وی ادامه داد:‌در 24 ساعت گذشته در کل 3600 مراجعه به کلینیک‌های تنفسی داشته‌ایم که نشان می‌دهد دید و بازدیدهای نوروزی تعداد موارد سرپایی را افزایش داده است.

معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: در تعداد بیماران بستری افزایش قابل توجهی نداشته‌ایم؛ضمن اینکه تعداد فوتی‌ها کم شده بود و اکنون نیز تقریبا تغییری در آن نداریم.

توکلی از فوت 15 بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته در استان تهران خبر داد و درباره وضعیت آینده کرونایی استان تهران تصریح کرد: احتمالا موجی از افزایش را داریم اما اینکه این موج چقدر ادامه دار بوده و منجر به افزایش مرگ و میر شود را نمی‌توان پیش بینی کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول