اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تمهیدات ویژه پلیس هرمزگان در ماه مبارک رمضان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از تمهیدات ویژه پلیس در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: شهروندان گرامی، در جهت تقویت خویشتن داری و گسترش ارزش‌های اخلاقی و رعایت حرمت این ماه عزیز از هرگونه تظاهر به روزه خواری و سرو غذای سرد یا گرم در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها، معابر عمومی و … اکیداً خودداری کنند.

تمهیدات ویژه پلیس هرمزگان در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار غلامرضا جعفری صبح امروز با تبریک فرا رسیدن ماه پربرکت رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و خداجو در این ماه، بیان داشت: با توجه به تقارن ماه رمضان با فصل بهار و حضور مردم برای گذراندن ساعات پس از افطار در پارک ها و تفرجگاه ها، به همین جهت گشت های انتظامی استان به منظور تقویت امنیت بیشتر مردم و مقابله با مجرمانی که در پی سوء استفاده از این فرصت هستند افزایش می یابد.

وی عنوان داشت: همچنین طرح های ترافیکی نیز در ساعات شلوغ نزدیک اذان مغرب در سطح شهرهای استان، لیالی قدر، روز جهانی قدس و روز عید سعید فطر از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی استان اعمال می شود که از شهروندان انتظار داریم کمال همکاری را با ماموران پلیس داشته باشند.

سردار جعفری اذعان داشت: از کسانی که به هر دلیلی قادر به روزه گرفتن نیستند انتظار داریم به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و روزه داران گرامی، از هرگونه تظاهر به روزه خواری در ملاء عام، خودداری کنند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان همچنین از کنترل و نظارت بر فعایت صنوف در ماه مبارک رمضان توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی خبر داد و تصریح کرد: تمام اغذیه فروشی ها و اماکن پذیرایی فاقد مجوز ویژه رمضان از یک ساعت قبل از اذان مغرب (افطار) مجاز است و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، برابر مقررات و ضوابط با متخلفان برخورد خواهد شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه بدیهی است مسئولیت عدم رعایت مصوبات ابلاغی از سوی پلیس نظارت بر اماکن عمومی و دیگر موارد یاد شده متوجه مسئولان و متولیان اماکن مربوطه است، تصریح کرد: همه ساله به منظور حفظ حرمت این ماه بزرگ تدابیر ویژه ای توسط پلیس و دستگاه های ذیربط اندیشیده می شود که از آحاد شهروندان و اصناف تقاضا داریم نسبت به رعایت آن ها کوشا باشند؛ ضمن اینکه رویکرد پلیس در این راستا، پیشگیرانه و مبتنی بر آموزش، توجیه و ارشاد است.

سردار جعفری در پایان خاطرنشان کرد: در صورت صدور مجوز های قانونی مراکز اقامتی و پذیرایی بین راهی، پایانه های مسافربری، فرودگاه ، ایستگاه راه آهن و بیمارستان ها می توانند به منظور ارائه خدمات به مسافران و افرادی که دارای عذر شرعی می باشند، با رعایت موازین شرعی و حفظ شئون اسلامی، ضمن استتار مکان به گونه ای که در ملاء عام تظاهر به روزه خواری نشود، فعالیت نمایند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول