اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

ارسال ۱۱ پرونده تخلف مراکز تولیدی و داروخانه‌ای دامپزشکی به مراجع قضایی

مدیرکل دامپزشکی خراسان‌جنوبی با اشاره به ۲ هزار ۷۵۸ بازدید از مراکز تولیدی و داروخانه‌ای دامی استان گفت: ۱۱ پرونده متخلفان به مراجع قضایی ارسال شده است.

ارسال ۱۱ پرونده تخلف مراکز تولیدی و داروخانه‌ای دامپزشکی به مراجع قضایی

 به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «محمد اصغرزاده» مدیرکل دامپزشکی خراسان‌جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داست: تعداد ۴ کارخانه تولید انواع مکمل و افزودنی و ۳ مرکز پخش داروهای دامپزشکی در استان فعال هستند.

وی افزود: همچنین ۲۶ داروخانه و ۳۲ کلینیک و مرکز مایه‌کوبی ویژه دامپزشکی خراسان‌جنوبی به دامداران سرویس و خدمت‌رسانی دارند.

مدیرکل دامپزشکی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در سال گذشته ۲ هزار ۷۵۸ مورد بازدید از مراکز تولیدی و داروخانه‌ای دامپزشکی، دامداری، مرغداری استان انجام شد.

اصغرزاده یادآور شد: ۹۸ مورد از این بازدیدها به صورت مشترک با ادارات صمت، تعزیرات و جهاد کشاورزی انجام شد و در این بازدید‌ها ۱۱ مورد تخلف مشاهده شد که پس از تشکیل پرونده به حوزه قضایی ارسال شد. 

مدیرکل دامپزشکی خراسان‌جنوبی گفت: اقلام رصد و پایش شده شامل انواع مکمل‌ها، ویتامین‌ها، داروها، واکسن، اسید آمینه‌ها، دی کلسیم فسفات، منو کلسیم فسفات بوده است.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول