اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فارس من| مشکلات دانشگاه‌ها در ارائه آموزش‌های حضوری بررسی می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه ارائه آموزش‌ها به‌صورت حضوری مطالبه جامعه علمی کشور است، گفت: تمام ابعاد برای تسهیل در امر حضوری شدن دانشگاه‌ها در استان بررسی می‌شود.

فارس من| مشکلات دانشگاه‌ها در ارائه آموزش‌های حضوری بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، شماری از دانشجویان با ثبت پویشی در سامانه «فارس من» خبرگزاری فارس با عنوان «درخواست بازگشایی و حضوری شدن دانشگاه‌ها»، خواستار پیگیری روند بازگشایی دانشگاه‌ها شده بودند که در استان سمنان نیز در حال انجام است.

در این پویش می‌خوانیم: «از آنجایی که حدود دو سال از مجازی شدن دانشگاه‌ها می‌گذرد، وقت آن رسیده که کم‌کم شاهد بازگشایی دانشگاه‌ها و ازسرگیری آموزش حضوری باشیم؛ تقریباً چهار ترم است که دانشجویان از کلاس‌های درسی بدورند و حتی چهره اساتیدشان را هم ندیده‌اند»؛ ادامه را اینجا بخوانید.

در همین حال، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به پیگیری‌های جلسه کمیسیون امور دانشجویی استان سمنان اظهار کرد: تلاش‌ها و اقدامات مجموعه دانشگاه‌های استان سمنان سبب شده تا سمنان به استانی دانشگاهی تبدیل شود.

وی بیان کرد: حفظ سلامت دانشجویان امری قابل‌توجه و در اولویت است و واکسیناسیون دانشجویان امری پایه و اساسی در حضوری شدن دانشگاه‌ها و حضور دانشجویان در کلاس‌های درس خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تصریح کرد: بررسی وضعیت واکسیناسیون دانشجویان برای حضور در دانشگاه، دریافت آموزش حضوری و استقرار در خوابگاه‌ها امری جدی است.

ریواده بیان کرد: ارائه آموزش‌ها در دنیا به‌رغم سویه‌های جدید و پیک‌های همه‌گیری، به‌طور حضوری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ارائه آموزش‌ها به شکل حضوری مطالبه جامعه علمی کشور است، گفت: تمام ابعاد برای تسهیل در امر حضوری شدن دانشگاه‌ها با استفاده حداکثری از توان و ظرفیت موجود در استان مورد بررسی قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان عنوان کرد: ظرفیت‌های موجود در استان برای برطرف ساختن دغدغه اسکان، تغذیه و ایاب‌وذهاب دانشجویان در شرایط آموزش حضوری به کار گرفته شود.

ریواده افزود: دانشگاه، حوزه‌ای جریان‌ساز برای توسعه است، و کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های استان باید تقویت شود تا شاهد مسأله یابی و کاهش دغدغه‌ها در دانشگاه‌ها باشیم.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول