اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

جوابیه نماینده ماهشهر به یک خبر

پیرو انتشار خبری با عنوان استادیوم ۱۲ هزار نفری به نام ماهشهر، به کام ورزش و جوانان روابط عمومی نماینده مردم شهرستان ماهشهر در مجلس شورای اسلامی جوابیه‌ای صادر کرد.

جوابیه نماینده ماهشهر به یک خبر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، روابط عمومی نماینده مردم شهرستان ماهشهر در مجلس شورای اسلامی پیرو انتشار خبری با عنوان "استادیوم ۱۲هزار نفری به نام بندرماهشهر؛ به کام ورزش و جوانان" جوابیه‌ای صادر کرد‌

در متن این جوابیه آمده است:

 بندر ماهشهر با جمعیت حدودا ۳۰۰ هزار نفر از وجود استادیوم ورزشی مجهز جهت میزبانی مناسب از مسابقات کشوری محروم است.

همچنین پیش از انتخابات و به خواسته مردم، نماینده مردم بندر ماهشهر با درخواست ورزشکاران و ورزش دوستان، پیگیری جهت احداث یک ورزشگاه مجهز و در شان مردم شریف این شهرستان را در برنامه‌های خود قرار داد.

پس از آغاز به کار مجلس  یازدهم با پیگیری‌هایی که انجام شد، مقرر شد صنایع پتروشیمی ۷۰ درصد از اعتبار ساخت یک استادیوم مجهز را تامین کنند و مابقی توسط وزارت ورزش و جوانان تامین شود.

همچنین صنایع پتروشیمی فقط امکان کمک به ساخت یک استادیوم را در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی  دارد. وظیفه نگهداری از این استادیوم با نهاد مربوطه  یعنی وزارت ورزش است و صنایع امکان نگهداری از یک استادیوم را نخواهند داشت.

در پایان تاکید می‌شود، تفاهم نامه ساخت استادیوم بندرماهشهر، نه تفاهم نامه سیاسی است و نه تبلیغاتی؛ بلکه فقط برای خدمت به مردم، ورزشکاران، ورزش‌دوستان و بهبود زیرساخت‌های شهری در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و رسیدن به ایرانی آباد است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول