اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

دوربین داهوا ضامن امنیت ساختمان شما

به دنبال خرید دوربین مداربسته باکیفیت برای ساختمان خود هستید؟ نمی‌دانید از کدام برند خرید کنید؟ پیشنهاد ما به شما دوربین داهوا است. با ما همراه باشید تا در این مقاله دوربین داهوا را مورد بررسی قرار دهیم. با خواندن این مطلب حتماً اطلاعات مفیدی در مورد دوربین داهوا کسب خواهید کرد. پس این مطلب را از دست ندهید.

دوربین داهوا ضامن امنیت ساختمان شما

کمپانی داهوا یکی از برترین‌ها در زمینه دوربین مداربسته

کمپانی دهوا بیش از ۱۵ سال است که در حوزه توسعه و فناوری امنیتی فعالیت می‌کند و در تحقیقات و طراحی تکنولوژی تجهیزات نظارتی موفق بوده است. محصولات این کمپانی هم از نظر سخت‌افزار و هم از نظر نرم‌افزار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

داهوا از سال ۲۰۰۲ فعالیت خود را با ساخت دستگاه دی‌وی‌آر ۸ کانال Real-time آغاز کرد و یک سال بعد توانست دی‌وی‌آر ۱۶ کانال Real-time را به بازار عرضه کند. این کمپانی سال ۲۰۰۶ ساختار خود را تغییر داده و در حوزه‌های حفاظتی نظیر دوربین مداربسته، دوربین تحت شبکه، DVR و ... موفق به راه‌اندازی خط تولید شد. داهوا در سال ۲۰۱۱ دی‌وی‌آرهایی با پلتفرم N6 تولید کرد. این نوع دی‌وی‌آر خیلی سریع مورد استقبال کاربران قرار گرفت. از دستگاه‌های جانبی دیگر سیستم‌های نظارتی ارائه شده توسط داهوا می‌توان به دستگاه آنالوگ XVR و دستگاه آی‌پی NVR اشاره کرد. یکی از دستاوردهای داهوا این است که برای اولین بار دستگاه DVR با ۱۶ کانال فول D1 را در جهان تولید کرد. دوربین‌های داهوا علاوه بر اینکه گواهینامه ISO9001 را دارند، دارای گواهی سیستم‌های مدیریت کیفیت، و بعضی از گواهی نامه‌های بین‌المللی مثل UL، CE، FCC را نیز می‌باشند. در کشورهایی نظیر آمریکا، اروپا، ژاپن و تایوان دوربین‌های داهوا با اعتبار زیادی به فروش می‌رسند.

معرفی دوربین داهوا

با توجه به افزایش تقاضا برای دوربین مداربسته کمپانی‌های بسیاری وارد این حوزه شده‌اند، اما همه این شرکت‌ها در این بازار موفق نبوده‌اند‌. یکی از تولیدکنندگان موفق دوربین مداربسته، کمپانی داهوا است. این کمپانی جزء یکی از ده برند برتر دنیا می‌باشد. کمپانی چینی داهوا محصولات باکیفیت را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان در سراسر دنیا قرار می‌دهد‌. داهوا با بهره‌گیری نیروهای زبده خیلی سریع سهم بزرگی از بازار را گرفت. همچنین دارای لیسانس تولید فناوری نیز می‌باشد.

 مجموعه توتال شبکه یکی از فروشندگان بزرگ دوربین‌ داهوا در ایران است که دوربین داهوا را با ۲۴ ماه گارانتی به شما تحویل می‌دهد. توجه داشته باشید که محصولات اصل و اورجینال داهوا دارای هولوگرام شرکتی هستند. حتماً از مراکز خرید معتبر دوربین داهوا را تهیه کنید و حواستان باشد که محصولات قاچاق و بدون هولوگرام را خریداری نکنید. لنز و برد دوربین داهوا از برند سونی است. البته در سری اقتصادی و اکو، برد و لنز برند فولهان استفاده می‌شود. شما می‌توانید از پکیج دوربین داهوا نیز استفاده کنید تا همه تجهیزات لازم برای سیستم نظارت تصویر خود را یکجا خریداری کنید. توتال شبکه انواع پکیج دوربین داهوا را در اختیار شما قرار می‌دهد.

دوربین داهوا از نظر شکل ظاهر

 دوربین داهوا از لحاظ شکل ظاهری به دو دسته تقسیم می‌شود. دوربین‌های دام داهوا و دوربین‌های بالت داهوا، که شرح هر کدام به قرار زیر است:

دوربین  دام داهوا

کلمه دام در لغت به معنی گنبد است. همان طور که از معنی این کلمه پیداست، شکل ظاهری دوربین دام داهوا گنبدی شکل است. داهوا محصولات بسیاری به صورت دام دارد که قیمت‌های متفاوتی دارند.

دوربین بالت داهوا

کلمه بالت در لغت به معنی گلوله است. دوربین‌های بالت تقریباً استوانه‌ای شکل هستند. کمپانی داهوا نیز محصولاتی را در قالب بالت به بازار ارائه کرده است.قیمت این محصولات متفاوت هستند. شما می‌توانید متناسب با نیاز خود و بودجه مورد نظر خود دوربین داهوا را خریداری کنید.

آیا شکل ظاهر دوربین مداربسته اهمیت دارد؟

باید بدانید که شکل ظاهر دوربین مداربسته یکی از عوامل مهم است که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد. شکل ظاهری دوربین باید با شرایط موجود متناسب باشد. پس فکر نکنید شکل ظاهر دوربین اهمیت ندارد.

دوربین داهوا از نظر تکنولوژی ساخت

دوربین داهوا از لحاظ تکنولوژی ساخت به ۳ دسته تقسیم می‌شود. دوربین مداربسته آنالوگ داهوا، دوربین مداربسته مگاپیکسلی و دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا، که شرح هر کدام از این دوربین‌ها به قرار زیر است:

دوربین آنالوگ داهوا

دوربین‌های مداربسته ابتدا با تکنولوژی آنالوگ وارد بازار شدند که اکنون کم‌تر از آن‌ها استفاده می‌شود. کیفیت سیستم‌های آنالوگ با توجه به تعداد خطی که در تصویر دیده می‌شد، قابل اندازه گیری بودند. در این نوع دوربین برای انتقال دیتا از کابل کواکسیال استفاده می‌شد. از انجایی که این دوربین کیفیت پایینی داشت و به دلیل نویزپذیری بالا و ... دیگر از این نوع دوربین استفاده نمی‌شود. کمپانی داهوا نیز سال‌هاست این نوع دوربین را تولید نمی‌کند. اگر قصد خرید دوربین داهوا دارید ما توصیه می‌کنیم دوربین آنالوگ HDCVI داهوا را خریداری کنید. این نوع دوربین هم دارای کیفیت بالاتری است هم نسبت به محصولات مشابه، دوربین داهوا قیمت مناسب‌تری دارد.

دوربین مداربسته مگا پیکسلی داهوا

با پیشرفت تکنولوژی نسخه جدیدی از دوربین‌های آنالوگ به بازار عرضه شدند که با نسل قبلی خود بسیار تفاوت دارند. از جمله تفاوت‌های مهم این دوربین‌ها می‌توان به افزایش کیفیت و تغییر نوع واحد اندازه‌گیری آن اشاره کرد. در مدل‌های جدید واحد اندازه‌گیری مگا پیکسل است. دوربین‌های مگاپیکسلی داهوا همانند دوربین‌های آنالوگ برای انتقال تصویر از کابل کواکسیال استفاده می‌کنند. این نوع دوربین مداربسته داهوا CVI نام دارد. دوربین مداربسته داهوا CVI از نظر کیفیت، کیفیتی بالاتر از دیگر دوربین های مگاپیکسلی AHD دارد. مسلماً هر چه کیفیت دوربین بالاتر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا

دوربین‌های جدید داهوا یعنی دوربین‌های تحت شبکه با دو نوع دوربین دیگر که در بالا گفتیم بسیار متفاوت‌تر و پیشرفته‌تر است. در این نوع دوربین انتقال تصویر از طریق کابل شبکه صورت می‌گیرد.

این نوع دوربین از نظر نوع پردازش نیز با دو نوع دیگر متفاوت است. با توجه به این ویژگی‌ها قیمت دوربین تحت شبکه داهوا از دو نوع دیگر گران‌تر است که البته قابلیت‌های آن قیمت گرانش را توجیه می‌کند. برای پروژه‌های بزرگ و حرفه‌ای توصیه می‌کنیم از دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا استفاده کنید.

کاربردهای دوربین داهوا

کمپانی داهوا انواع مختلفی از دوربین‌های مداربسته را به بازار عرضه کرده است تا به نیاز همه کاربران پاسخ دهد. از دوربین داهوا به طور وسیع می‌توان در مغازه‌ها، مدرسه‌ها، هتل‌ها، بانک‌ها، بیمارستان‌ها، ساختمان‌های اداری، بزرگراه‌ها، عوارضی‌ها و ... استفاده کرد. لازم به ذکر است که قیمت انواع مختلف دوربین‌های داهوا متفاوت است. برای اطلاع از قیمت‌ دوربین‌های مداربسته داهوا می‌توانید به سایت توتال شبکه مراجعه کنید. از مهم‌ترین محصولات کمپانی داهوا دوربین مداربسته است که در ادامه به بررسی دوربین داهوا می‌پردازیم.

مزیت‌ها و معایب دوربین داهوا 

دوربین داهوا مزیت‌های بسیاری دارد که این مزایا باعث محبوبیت برند داهوا در بین کاربران شده است. برخی از این مزایا به شرح زیر است:

دوربین داهوا در انواع گوناگون با کاربردهای مختلف عرضه شده است.
دوربین داهوا دارای کیفیت تصویر بسیار عالی‌ای است.
برند داهوا، یک برند معتبر و قابل اعتماد است.
دوربین داهوا دارای قابلیت‌های بسیار متنوعی است.
محصولات داهوا دارای لیست قیمت مشخصی است.

از مزایای محصولات داهوا گفتیم اما باید بگوییم این محصولات بی‌عیب هم نیستند. برخی از معایب محصولات داهوا:

در برخی کشورها وجود ندارد
قیمت دوربین مداربسته داهوا نسبتاً بالاست که البته کیفیت و قابلیت‌های بیشتری نیز دارد.

قابلیت‌های دوربین مداربسته داهوا

همان طور که گفتیم دوربین مداربسته داهوا قابلیت‌های بسیاری دارد که از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت شمارش افراد مخصوص فروشگاه‌ها
 برقراری تعادل در میزان نور محیط
 مشخص کردن دمای محیط
 شناسایی حرکت افراد
قابلیت ضبط تصویر به طور اتوماتیک و شناسایی هدف از پیش مشخص شده
فرستادن آلارم به وسیله دوربین داهوا برای صاحب دوربین

نکات مهم در هنگام خرید دوربین داهوا

برای خرید دوربین مداربسته باید به یک سری نکات توجه داشته باشید تا تجربه خرید خوبی داشته باشید. اول از هر چیز مشخص کنید دوربین مداربسته را برای چه محیطی می‌خواهید؟ با توجه به محیط مورد نظر دوربین داهوا را انتخاب کنید. مثلاً دوربین مناسب برای محیط بیرونی دوربینی است که قابلیت دید در شب داشته باشد. سپس مشخص کنید چه تعداد دوربین می‌خواهید و با توجه به بودجه خود از کارشناسان توتال شبکه کمک بگیرید تا سیستم نظارت تصویر مورد نظر خود را خریداری کنید که می‌توانید از پکیج دوربین داهوا نیز استفاده کنید.

کلام آخر

در این مقاله به طور کامل با دوربین داهوا، انواع دوربین داهوا و قابلیت‌های آن آشنا شدید. با خواندن این مقاله به راحتی می‌توانید دوربین داهوای مورد نظر خود را خریداری کنید. همان‌طور که خواندید داهوا یکی از کمپانی‌های برتر در زمینه دوربین مداربسته است که با ارائه انواع مختلفی از دوربین‌های مداربسته به همه نیازهای کاربران پاسخ داده است.

اگر قصد خرید دوربین داهوا را دارید توجه داشته باشبد که از مراکز معتبر اقدام به خرید کنید تا از اصل و باکیفیت بودن محصول مطمئن باشید. توتال شبکه totalnetwork.ir یکی از نمایندگان فروش محصولات اصل و اورجینال داهوا در تهران است که این محصولات را به سراسر ایران ارسال می‌کند. برای خرید دوربین داهوا از توتال شبکه اینجا کلیک کنید و دوربین مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید و با پرداخت هزینه در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید‌.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول