اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مسائل پرورشی و آموزشی باید همگام با یکدیگر پیش بروند

سرپرست فرمانداری قرچک گفت: با بازگشایی مدارس ظرفیت مناسبی پیش آمده که می‌توان دانش‌آموزان را بیش از گذشته با قرآن و تعالیم آسمانی آن مأنوس کرده و فعالیت‌های پرورشی و آموزشی را همگام با یکدیگر پیش برد.

مسائل پرورشی و آموزشی باید همگام با یکدیگر پیش بروند

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، علیرضا فاتحی نژاد سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک پیش از ظهر امروز در بازدید از مدارس شهرستان قرچک اظهار کرد: طی دو سال گذشته، با وجود تلاش معلمان و دلسوزی کادر آموزشی مدارس، شاهد افت تحصیلی دانش‌آموزان هستیم که لازم است با پیگیری همیشگی معلمان و ارتباط مؤثر و دوسویه با دانش‌آموزان، زمینه رفع این افت تحصیلی فراهم شود.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط دانش آموزان و مدارس افزود: استفاده از ماسک هم چنان مورد تاکید بوده و همچنین ضد عفونی کردن کلاس‌های درس و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی مورد انتظار است تا فعالیت مدارس تداوم و کم‌آموزی دانش آموزان جبران شود.

سرپرست فرمانداری قرچک در ادامه این بازدید افزود: بازگشایی مجدد مدارس و حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس، نتیجه صرف فعل «ما می‌توانیم» در تولید واکسن کرونا است، البته باید توجه داشت که در کنار بازگشایی مدارس و مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و حضور دانش‌آموزان در کلاس درس الزامی است.

فاتحی نژاد بیان کرد: در کنار مسائل آموزشی، حضور نیافتن دانش‌آموزان در مدارس باعث شده تا مسائل تربیتی نیز تحت تأثیر قرار گیرد و این نیز وظیفه مسؤولان آموزش و پرورش در توجه به مسائل تربیتی و پرورشی را بیشتر کرده است.

وی تصریح کرد: تقارن ماه مبارک رمضان با آغاز مجدد فعالیت حضوری مدارس، ظرفیت مناسبی است که می‌توان دانش‌آموزان را بیش از گذشته با قرآن و تعالیم آسمانی آن مأنوس کرده و فعالیت‌های پرورشی و آموزشی را همگام با یکدیگر پیش برد.

سرپرست فرمانداری قرچک در پایان گفت: همانطور که دانش‌آموزان از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، به عنوان الگوهای زنده جامعه یاد کرده و رشادت آنان را ارج می‌نهند، باید از ایثار کادر درمان نیز که در دوران شیوع ویروس کرونا با رشادت از جان و سلامتی مردم حراست و شهدای بسیاری را در این راه تقدیم کردند، تجلیل و یاد آنان را در خاطر خود حفظ کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول