اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

لزوم بهره‌مندی از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در نهضت ملی مسکن

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نقش حوزه‌های دانش‌بنیان گفت: می‌توان با استفاده از توان جوانان ایرانی با حداقل زمین، بناهای مستحکم ساخت.

لزوم بهره‌مندی از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در نهضت ملی مسکن

محمدرضا رضایی کوچی در گفتگو با خبرنگار فارس از جهرم با اشاره به اینکه شعار امسال ادامه شعار سال‌های گذشته است، اظهار داشت: اصل موضوع شعار سال، مسائل اقتصادی بوده که امسال با رویکرد «دانش بنیان» انتخاب شده است.

وی با تاکید بر اینکه آنچه از شعار سال مورد اهمیت بوده، توام شدن اشتغال با علم و دانش است، عنوان کرد: علم و دانش باید در توسعه کشور نقش اساسی داشته باشد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رویکرد حوزه های دانش بنیان، توسعه اشتغال با هزینه کمتر اما کمیت بیشتر است، خاطرنشان کرد: جوانان کشورمان به لحاظ استعداد فردی بالا از تفکر قوی برخوردار هستند که باید شرایط را برای شکوفا شدنشان هموار کرد.

وی با اشاره به اینکه به حوزه دانش بنیان به نسبت دیگر حوزه ها کمتر توجه شده است، گفت: امسال باید تلاش شود در این زمینه قدم محکم تری برداشته شود.

رضایی کوچی با اشاره به اینکه در بحث ملی می توان از ظرفیت دانش بنیان در نهضت ملی مسکن بهره برد، تصریح کرد: می توان با استفاده از توان جوانان ایرانی با حداقل زمین، بناهای مستحکم ساخته شود که در این زمینه نقش حوزه های دانش بنیان موثر است.

وی با اشاره به اینکه ساخت هر متر بنا هشت تا 9 میلیون تومان هزینه در بر دارد، عنوان کرد: با استفاده از توان شرکت های دانش بنیان و استفاده از مصالح سبک و مقاوم در احداث ساختمان های با کیفیت بهره برده شود.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول