اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تبعید پایان رافت و تیمش به سردارجنگل رشت

با توجه به‌عدم تکمیل پروژه نور ورزشگاه وحدت آستارا و تا زمان نصب کامل پروژکتورها، تیم شهرداری آستارا در ورزشگاه سردار جنگل رشت پذیرای حریفان خواهد بود و در دیدار پیش رو شهرداری آستارا در رشت به مصاف استقلال ملاثانی می‌رود.

تبعید پایان رافت و تیمش به سردارجنگل رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، با توجه به‌عدم تکمیل پروژه نور ورزشگاه وحدت آستارا و تا زمان نصب کامل پروژکتورها، تیم شهرداری آستارا در ورزشگاه سردار جنگل رشت پذیرای حریفان خواهد بود. 

بر همین اساس دیدار روز سه شنبه تیم‌های شهرداری آستارا و استقلال ملاثانی از هفته بیست و چهارم لیگ یک در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار خواهد شد. 

فاصله آستارا تا رشت ۱۷۳ کیلومتر است و حداقل ۳ ساعت و ۵ دقیقه طول می‌کشد تا بازیکنان رافت از شهر آستارا تا رشت برسند. 

شهرداری آستارا در دیدار گذشته مقابل ملوان بندر انزلی نمایش قابل قبولی نداشت و در نهایت از تیم صدر جدولی لیگ دسته یک این دیدار حساس و سرنوشت ساز را واگذار کرد. 

پس از پایان دربی گیلان پایان رافت با مصاحبه جنجالی بر مازیار زارع و بابک‌پور غلامی مربیان تیم ملوان تاخت و آن‌ها را بابت کنترل نکردند شعارهای هواداران ملوان سرزنش کرد و سخنانی بر زبان آورد که مورد انتقاد اهالی فوتبال شد و سر و صدای زیادی در فضای مجازی و رسانه‌ها به پا کرد. 

البته مازیار زارع هم پس از صحبت‌های جنجالی سرمربی شهرداری آستارا به صورت غیر مستقیم و با سیاست پاسخ مربی شهرداری آستارا را داد. 

حالا پس از گذشت از حواشی هفته قبل شهرداری آستارا مجبور است به دلیل نداشتن شرایط میزبانی زیر نور به استادیوم سردارجنگل برود و با چالش جدیدی روبرو شود.


به گزارش فارس، شهرداری آستارا در هفته ۲۳ با ۳۳ امتیاز در رتبه ششم جدول جای گرفت و ملوان با ۵۰ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول