اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تأمین جهیزیه ۱۵۳۲ نوعروس نیازمند در چهارمحال و بختیاری

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: طی سال گذشته، یک هزار و 532 جهیزیه تهیه و به نوعروسان نیازمند استان اهدا شده است.

تأمین جهیزیه ۱۵۳۲ نوعروس نیازمند در چهارمحال و بختیاری

ابراهیم محمدی فارسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طی سال گذشته، یک هزار و 532 سری جهیزیه تهیه و به نوعروسان نیازمند استان اهدا شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تأمین جهیزیه برای نوعروسان و بانوان(در صورت ازدواج مجدد) و اهدای هدیه ازدواج به پسران خانواده‌های تحت حمایت از جمله خدمات حمایتی این نهاد در راستای ترویج ازدواج آسان است.

وی افزود: جهیزیه‌ نوعروسان شامل لوازم ضروری زندگی از جمله یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی و سایر وسایل مورد نیاز است که در طول سال در چند مرحله با مشارکت خیران، مؤسسات خیریه و مردم نیکوکار استان تهیه و توزیع شده است.

محمدی توزیع لوازم ضروری زندگی با هدف تأمین آسایش خانواده‌های مددجو را از دیگر خدمات حمایتی این نهاد عنوان و اضافه کرد: سال گذشته چهار هزار و 719 دستگاه لوازم ضروری زندگی شامل کولرآبی، بخاری گازسوز و آبگرمکن تهیه و در فصول گرم و سرد سال میان خانواده‌های فاقد این تجهیزات توزیع شده است.

وی گفت: تأمین بخشی از هزینه‌های درمانی و بهداشتی افراد نیازمند، حمایت از بیماران خاص، صعب‌العلاج و زمین‌گیر، پرداخت کمک‌هزینه به مادران و کودکان نیازمند، پرداخت سهم حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان و حمایت از خانواده‌های آسیب‌دیده بر اثر بلایای طبیعی از جمله سیل و زلزله از دیگر خدمات حوزه حمایت و سلامت خانواده است.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول