اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

سلب موقت عضویت یکی از اعضاء در شورای اسلامی شهر خوی

رییس شورای اسلامی شهر خوی گفت: یکی از اعضای شورای شهر خوی با حکم دادگاه بطور موقت سلب عضویت شده و فعلا تا تعیین تکلیف نهایی تا شش ماه نمی‌تواند در جلسات شورا حضور یابد.

سلب موقت عضویت یکی از اعضاء در شورای اسلامی شهر خوی

سجاد چهره آرا رییس شورای اسلامی شهر خوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با تشریح جزئیات سلب موقت عضویت یکی از اعضای شورای اسلامی شهر خوی اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از اعضای شورای شهر خوی با حکم دادگاه بطور موقت سلب عضویت شده و فعلا تا تعیین تکلیف نهایی تا شش ماه نمی تواند در جلسات شورا حضور یابد، لذا مطابق قانون یکی از اعضای علی البدل که بالاترین رای را در بین اعضای علی البدل داشته، دعوت به عمل آمده که از اولین جلسه شورا در سال جدید به عضویت موقت شورا درآمده و در جلسات حضور یابد.

وی گفت: بر اساس ماده ۸ قانون شوراها، در صورت استعفاء، فوت یا سلب عضویت هر یک از اعضاء شورای‌ روستا، شهر، عضو علی‌ البدل به ترتیب آراء جایگزین می‌‌شود.

رییس شورای اسلامی شهر خوی افزود: همچنین عضوی به هر دلیلی تا دو ماه در جلسه شورا شرکت نکند، تا تعیین تکلیف نهایی که نباید بیش از شش ماه به طول بیانجامد از عضو علی البدل به عنوان جانشین در جلسات دعوت به عمل می‌آید.

چهره آرا ادامه داد: تا شش ماه آینده اگر حکم عضو شورا تایید نهایی شود، عضویت وی بطور دائمی سلب و عضویت عضو علی البدل قطعی خواهد شد و در غیر این صورت و تایید بلامانع بودن عضویتش در شورا، دوباره در جلسات شورا حضور خواهد یافت.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول