اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

اختلاف خانوادگی در گناوه منجر به قتل شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: مردی که بر اثر اختلاف خانوادگی در شهرستان گناوه همسر و مادر همسر خود را به قتل رسانده بود، اندکی پس از وقوع قتل، طی تیراندازی به سمت ماموران پلیس و تبادل آتش کشته شد.

اختلاف خانوادگی در گناوه منجر به قتل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران از وقوع قتل خانوادگی در شهرستان گناوه خبر داد و اظهار داشت: در حدود ساعت ۴۰ دقیقه  بامداد روز جاری در پی وقوع یک فقره قتل با اسلحه در یکی از خیابان های شهر گناوه، بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی و مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند که مشخص شد مردی ۲۳ ساله به علت اختلافات خانوادگی با همسر، برادر و  مادر همسر خود، آنها را با یک قبضه کلت کمری مورد شلیک گلوله قرار داده است.

وی تصریح کرد: سرانجام با بررسی های میدانی پلیس، مرگ همسر ۱۶ ساله و مادر همسر ۵۱ ساله  قاتل که به وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شده بودند، از سوی کارشناسان اورژانس تأیید و برادر همسرش نیز مجروح و تحت درمان است.

این مقام ارشد انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: بلافاصله پس از وقوع این حادثه، طرح مهار در راستای دستگیری قاتل مورد نظر در سطح شهرستان گناوه و دیلم اجرا و قاتل متواری که  قصد خروج از استان را داشت، طی یک درگیری و تیراندازی به سمت ماموران انتظامی در ایستگاه بی بی حکیمه شهرستان دیلم، مجروح و به علت شدت جراحات کشته شد.

سردار سوسنی یادآور شد: قاتل با همسر و خانواده او اختلافات خانوادگی داشته است که در روز حادثه نیز به همین دلیل، با آنها درگیر شده و  با شلیک اسلحه آنان را به قتل رسانده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول