اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تهیه افطاری برای نیازمندان چهارمحال و بختیاری در قالب طرح اطعام مهدوی

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری از اجرای پویش «اطعام مهدوی ـ افطاری ساده» همزمان با ماه مبارک رمضان در سراسر استان خبر داد.

تهیه افطاری برای نیازمندان چهارمحال و بختیاری در قالب طرح اطعام مهدوی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمید محمدی امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری از اجرای پویش «اطعام مهدوی ـ افطاری ساده» همزمان با ماه مبارک رمضان در سراسر استان خبر داد و گفت: این طرح با هدف تأمین بخشی از نیازهای معیشتی خانواده‌های نیازمند(تحت حمایت و غیر تحت حمایت) در طول ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری افزود: در این پویش غذای گرم، سبدهای معیشتی و افطاری ساده با کمک‌های مردمی، مشارکت مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری، دفتر نماینده ولی فقیه در استان و سپاه پاسداران تهیه و میان نیازمندان توزیع می‌شود.

وی از فعالیت ۵۵ آشپرخانه در سطح استان خبر داد و اضافه کرد: در این ایام تمامی مراحل تهیه مواد غذایی، پخت و توزیع با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی انجام می‌شود.

محمدی گفت: سال گذشته با مشارکت خیران و نیکوکاران ۸۰ هزار وعده غذای گرم و ۲۳ هزار سبد کالا با هزینه ۵ میلیارد تومان تهیه شد و به دست نیازمندان استان رسید.

وی عنوان کرد: توزیع نذورات با اولویت مناطق محروم و حاشیه شهرها انجام می‌شود. 

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول