اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بازدید استاندار خراسان جنوبی از مجموعه‌های دانشجویی دانشگاه بیرجند

استاندار خراسان جنوبی از مجموعه‌های دانشجویی دانشگاه بیرجند به منظور بررسی شرایط موجود برای تحقق مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر حضوری شدن کلاس‌های درس بازدید کرد.

بازدید استاندار خراسان جنوبی از مجموعه‌های دانشجویی دانشگاه بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت استاندار خراسان‌جنوبی با همراهی سرپرست دانشگاه بیرجند، از امکانات خوابگاه‌های صدف، خوابگاه‌ متأهلین، مجموعه آبی میلاد، سالن‌های غذاخوری و درمانگاه فرهیختگان دانشگاه بیرجند بازدید کرد.

استاندار خراسان‌جنوبی که به منظور بررسی شرایط برای تحقق مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر حضوری شدن کلاس های درس، این بازدید را در دستور کار قرار داده بود، از  اقدامات مؤثر دانشگاه در این زمینه قدردانی کرد.

قناعت به دانشجویان این اطمینان را داد که دانشگاه بیرجند آمادگی لازم برای شروع دوباره کلاس ها به صورت حضوری را دارد.

استاندار در پایان این بازدید برای جبران کمبود منابع دانشگاه قول مساعد داد و ابراز امیدواری کرد؛ با حضور دانشجویان آینده‌ساز میهن اسلامی، علم و دانش بیش از گذشته، راهگشای جویندگان آن باشد.

سرپرست دانشگاه بیرجند نیز در این بازدید، ضمن ارائه گزارش کاملی از نحوه آماده سازی خوابگاه‌ ها، سلف سرویس‌ها و فضاهای مرتبط با دانشجویان، خاطر نشان کرد: دانشگاه بیرجند به حول و قوه الهی، آمادگی لازم برای فراهم آوردن بهترین شرایط تحصیل دانشجویان گرامی را دارد.

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول