اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

پایش وضعیت خانه‌های بهداشت در شهرستان جعفرآباد قم

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جعفرآباد در راستای نظارت و ارزشیابی واحدهای تابعه از خانه‌های بهداشت روستاهای پستگان، الویرآباد، باقرآباد و علی آباد بازدید کرد.

پایش وضعیت خانه‌های بهداشت در شهرستان جعفرآباد قم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، سید محسن مروج رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جعفرآباد گفت: تیم پایش و ارزشیابی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان امروز از خانه بهداشت روستاهای پستگان، الویرآباد، باقرآباد و علی آباد بازدید کرد.

وی گفت: هدف ما از انجام بازدیدها، پایش و ارزشیابی تمام برنامه‎‌های مراکز و خانه‌های بهداشتی، شناسایی نقاط ضعف و قوت برنامه‎ها در مراکز و خانه‎های بهداشت برای برنامه‎ریزی بهتر و پیشبرد اهداف از قبل تعیین‌شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جعفرآباد خاطرنشان کرد: در این پایش تیم ستادی شبکه با حضور در خانه‌ بهداشت روستاهای پستگان، الویرآباد، باقرآباد و علی آباد، آیتم‎های فنی و بهداشتی و مسائل اداری را مورد ارزیابی و پایش قرار دادند.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول