اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

جمع‌آوری ۲۹ معتاد متجاهر در دامغان/ کشف ۲۷ هزار لیتر شیر خام بدون مجوز در سرخه

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه تعداد ۲۹ نفر از معتادان متجاهر و پرخطر در شهرستان دامغان جمع‌آوری شدند، گفت: ۲۷ هزار لیتر شیر خام بدون مجوز حمل بهداشتی در سرخه کشف شد.

جمع‌آوری ۲۹ معتاد متجاهر در دامغان/ کشف ۲۷ هزار لیتر شیر خام بدون مجوز در سرخه

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار عبدالله حسنی، فرمانده انتظامی استان سمنان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از اجرای مقتدرانه طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان دامغان خبر داد.

وی گفت: با توجه به تعطیلات نوروز و در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم و مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دامغان و یگان‌های انتظامی طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز را در این شهرستان اجرا کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: در اجرای این طرح، مقدار ۵۰۰ گرم هروئین کشف شد و تعداد ۲۹ نفر از معتادان متجاهر و پرخطر جمع‌آوری شدند.

حسنی اضافه کرد: از این تعداد، ۲ نفر از توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان مواد مخدر تحویل مراجع قضایی و تعداد ۲۷ نفر معتاد تحویل کمپ ترک اعتیاد شدند.

کشف شیر خام بدون مجوز در سرخه

وی گفت: همچنین مأموران یگان امداد شهرستان سرخه طی اجرای طرح ایست و کنترل محور سرخه- سمنان، به یک دستگاه خودروی اسکانیای تانکردار مظنون شدند و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: پس از بازرسی بار خودرو مشخص شد که حامل ۲۷ هزار لیتر شیر خام فاقد مجوز حمل بهداشتی است.

حسنی خاطرنشان کرد: متهم به همراه وسیله نقلیه توقیف‌شده با هماهنگی مراجع قضایی تحویل اداره دامپزشکی شهرستان سرخه شده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول