اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آغاز خرید گندم بذری از کشاورزان

مدیرکل غله استان زنجان گفت: خرید گندم بذری از کشاورزان در استان زنجان آغاز شده است.

آغاز خرید گندم بذری از کشاورزان

ولی‌الله زمانی، مدیرکل غله استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از امروز خرید گندم بذری در استان آغاز می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه حدود 10 هزار تن گندم بذری در استان آماده تحویل به مراکز خرید دولتی است، اضافه کرد: این گندم‌ها از کیفی‌ترین محصولات تولیدی کشاورزان این استان بوده است.
زمانی به ابلاغیه شرکت بازرگانی دولتی ایران اشاره کرد و گفت: با توجه بر اینکه برخی از کشاورزان، تعاونی‌های تولید و شرکت‌های سهامی زراعی و کشت و صنعت‌ها و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی، مقداری از گندم‌های تولیدی خود را برای مصارف بذور خود مصرفی و سایر مصارف، ذخیره‌سازی و مصرف نکرده‌اند و همچنین متقاضی تحویل این گندم‌ها به مراکز خرید تضمینی هستند، از همین رو خرید گندم آغاز شده است.

وی گفت: از همین رو به اطلاع کشاورزان استان می‌رساند این اداره کل از امروز آماده خرید گندم‌های یاد شده با ثبت اطلاعات منظوره در سامانه پهنه‌بندی و معرفی‌نامه از سازمان جهاد کشاورزی استان بوده تا گندم‌های مذکور را با قیمت مصوب ابلاغی تضمینی گندم سال جاری، در سیلوهای ملکی (غدیر زنجان) خرید کند.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول