اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

مبلغان دینی در روشنگری و مقابله با نفوذ دشمنان نقش کلیدی دارند

استاندار خراسان شمالی گفت: مبلغان دینی نقش مهمی در تبیین و روشنگری هجمه های دشمنان دارند لذا رسالت آنان بسیار سنگین و خطیر است.

مبلغان دینی در روشنگری و مقابله با نفوذ دشمنان نقش کلیدی  دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز، محمد رضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در گردهمایی مبلغین، روحانیون و ائمه جماعات استان اظهار کرد: مبلغان دینی نقش مهمی در تبیین و روشنگری هجمه های دشمنان دارند لذا رسالت آنان بسیار سنگین و خطیر است.

وی گفت: مبلغین و روحانیون با ایجاد خلاقیت و استراتژی‌های جدید با هجمه‌ها و نفوذ دشمنان مقابله کنند و در این راه مسئولان اجرایی هم در کنار مبلغین با همدلی مشکلات مردم را حل کنند.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه اشتغال یکی از دغدغه‌های ورود و نفوذ دشمنان در بین مردم است، افزود: برای خدشه‌دار کردن باورها و اعتقادات مردم، دشمنان به دنبال موضوعات حساسی همچون اشتغال و معیشت هستند اما مبلغین با حضور در مناطق مختلف می‌توانند در صدد روشنگری اقشار مردم باشند.

حسین نژاد دلیل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی را نقش کلیدی رهبری و حضور مردم عنوان کرد و گفت: شناسایی نفوذ دشمنان رسالت سنگین و خطیر مبلغین از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بوده که این مهم به خوبی محقق شده است.

وی همچنین به نقش مهم شعار سال در افزایش تولیدات اشاره و خاطر نشان کرد: با غنی کردن شرکت‌های دانش بنیان به تمامی نیازهای استان پاسخ خواهیم داد تا تجاری سازی و برندسازی محقق شود.

استاندار خراسان‌شمالی با تاکید بر اینکه تمام هدف‌گذاری‌ها باید در مسیر بومی سازی تولیدات استان باشد، تصریح کرد: ظرفیت‌های بالقوه استان در حوزه‌های مختلف و بهره‌گیری از صنایع، معادن و سرمایه گذاری بخش خصوصی، انتقال آب‌های مرزی و توجه ویژه به حوزه‌های گردشگری، دامپروری و پرورش اسب اصیل ترکمن موجب خواهد شد تا در مسیر اشتغالزایی قدم برداریم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول