اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

تدابیر ویژه ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی برای بازگشایی مدارس

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان از تمهیدات ویژه پلیس راهور برای بازگشایی مدارس در سطح استان خبر داد.

تدابیر ویژه ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی برای بازگشایی مدارس

علی نام درست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: با توجه به صدور مجوز بازگشایی و شروع به کار مدارس و دانشگاه‌ها در روز 14 فروردین، طرح ویژه ترافیکی پلیس سیستان و بلوچستان به منظور تسهیل در عبور و مرور و ارتقاء ایمنی تردد دانش‌آموزان و دانشجویان اجرا می‌شود.

وی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی استان با بکارگیری توان صد درصدی تجهیزاتی، خودرویی و انسانی خود با هماهنگی و تعامل دیگر سازمان‌ها و ارگان‌های دخیل در امر ترافیک نسبت به پوشش ترافیکی معابر به ویژه معابر پر تردد و اصلی شهر اقدام خواهد کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تامین ایمنی دانش‌آموزان به ویژه در مقاطع ابتدایی و راهنمایی، پوشش ترافیکی مدارس در حاشیه خیابان‌ها و آشنا کردن دانش آموزان با علائم راهنمایی و رانندگی و اصول اولیه ایمنی عبور و مرور با همکاری و مشارکت مدیران مدارس و اولیای دانش‌آموزان از دیگر اهداف اجرای این طرح به شمار می‌رود.

این مقام انتظامی گفت: بر اساس قانون از تردد سرویس‌های مدارس بدون مجوز و رانندگان خاطی که به قوانین رانندگی احترام نمی گذارند و موجبات خطر را برای خود و دیگر سرنشینان به همراه می آورند برخورد می‌شود.

نام درست با توصیه به خانواده‌ها در خصوص مراقبت از فرزندان خود در جلوگیری از حوادث رانندگی، بیان کرد: والدینی که قصد دارند با بازگشایی مدارس فرزندانشان را به مدرسه برسانند باید زمان حرکت خودرو از منزل تا مقصد را مدیریت کرده و همچنین رانندگان سرویس‌ها هم از تجمع در مقابل مدارس و مراکز آموزشی جهت پیاده یا سوار کردن فرزندان خودداری کنند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول