اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اختصاص 9میلیارد تومان بودجه برای 6 سرفصل فرهنگی در زنجان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان میزان اعتبار پیش‌بینی شده سازمان فرهنگی در بودجه سال جاری را 9 میلیارد تومان و در 6 سرفصل با محوریت آموزش شهروندی ذکر کرد و گفت: این رقم در سال گذشته 7.5 میلیارد تومان بود که حدود 60 درصد آن محقق شد.

اختصاص 9میلیارد تومان بودجه برای 6 سرفصل فرهنگی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غلامرضا نظری صبح امروز در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان گفت: برنامه‌ها با محوریت «ماه ماه» در سطح شهر زنجان برگزار می‌شود که در این راستا سه مورد جمع‌خوانی قران در بین همکاران شهرداری، صبح‌ها در پارک بانوان ویژه بانوان و از ساعت 18 در کارخانه کبریت برای عموم خواهد بود.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان، کارگاه‌های مشاوره در مساجد استان با محوریت سبک زندگی، مسائل حقوقی، خانواده و فرزند پروری و جهاد تبیین در مساجد شهر زنجان برگزار می‌شود، افزود: کارگاه‌های تغذیه نیز در پارک بانوان و مساجد شهر زنجان به منظور تغذیه صحیح شهروندان در این ماه برگزار می‌شود.
وی در ادامه برگزاری مسابقه کتابخوانی و برنامه‌های ویژه ورزشی تا 15 رمضان را از دیگر اقدامات سازمان در ایام ماه رمضان برشمرد و افزود: هر شب بعد از افطار برنامه ورزشی و تفریحی و مسابقات ورزشی و خانوادگی و مسابقات جام رمضان در دو رشته ورزشی بسکتبال و والیبال ویژه بانوان برگزار می‌شود.
نظری اجرا شب شعر طنز تا 15 رمضان و محفل بزرگ قرآنی با حضور قاریان مطرح (حاج عباس سلیمی) را از مهم‌ترین برنامه‌های ویژه ماه رمضان ذکر کرد.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با بیان اینکه با مشارکت مساجد جمع خوانی قران در سطح گسترده برگزار می‌شود، گفت، همچنین نمایشگاه محصولات صنایع دستی با مشارکت اداره کل فنی حرفه‌ای، اداره کار و جهاد دانشگاهی به منظور ایجاد و ترویج اشتغال ویژه خانگی در فاز اول شروع خواهد شد.
نظری میزان اعتبار پیش‌بینی شده سازمان فرهنگی در بودجه سال جاری را 9 میلیارد تومان و در 6 سرفصل با محوریت آموزش شهروندی  ذکر کرد و گفت: این رقم در سال گذشته 7.5 میلیارد تومان بود که حدود 60 درصد آن  محقق شد.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول