اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

نوروز بدون تلفات جاده‌ای در چهارمحال و بختیاری/ افزایش 167 درصدی ترددها در ایام عید

رئیس پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش 167 درصدی ترددها در محورهای مواصلاتی استان گفت: میزان تصادفات در استان نسبت به سال گذشته ۲۷ درصد کاهش داشته است و خوشبختانه هیچ موردی از تلفات جاده‌ای گزارش نشد.

نوروز بدون تلفات جاده‌ای در چهارمحال و بختیاری/ افزایش 167 درصدی ترددها در ایام عید

غلامعلی نوربخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در طرح نوروزی که از ۲۵ اسفندماه سال ۱۴۰۰ آغاز شد و تا امروز ادامه داشت خوشبختانه علیرغم افزایش چشمگیر ترددها هیچ موردی از تلفات جاده‌ای در چهارمحال و بختیاری گزارش نشد.

رئیس پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این بازه زمانی میزان ترددهای جاده‌ای در استان ۱۶۷ درصد افزایش داشته که ۱۵۹ درصد افزایش در ورودی‌های استان و ۱۷۵درصد افزایش در خروجی‌های استان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه میزان تصادفات در استان نسبت به سال گذشته ۲۷ درصد کاهش داشته است، تصریح کرد: خوشبختانه در تصادفات جرحی ۱۱ درصد و در تصادفات خسارتی ۳۳ درصد کاهش را شاهد بودیم.

نوربخش خاطرنشان کرد: بیشترین تردد در استان مربوط به محور بروجن به لردگان، لردگان به ایذه، شهرکرد به شلمزار و شهرکرد به سورشجان بوده است و بیشترین دلیل تصادفات جاده‌ای در استان نیز تخطی از سرعت مجاز و عدم توجه به جلو به دلیل خواب‌آلودگی و خستگی بوده است.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول