اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

قیمت زولبیا و بامیه در همدان اعلام شد

رئیس اتحادیه قنادان و آجیل فروشان همدان گفت: هر کیلو زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان به قیمت 50 تا 60 هزار تومان عرضه می‌شود.

قیمت زولبیا و بامیه در همدان اعلام شد

محمد ارغوان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با توجه به حمایتی که سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و سازمان جهاد کشاورزی برای تأمین مواد اولیه قنادی‌ها به عمل آوردند، زولبیا و بامیه و انواع محصولات ماه مبارک رمضان تأمین شده و در این زمینه مشکلی نداریم.

وی افزود: قیمت زولبیا و بامیه در ابتدا به ازای هر کیلو ۶۵ هزار تومان در نظر گرفته شد که به دلیل حمایت از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قیمت برای قنادی‌هایی که قصد دارند کیفیت بالاتری را ارائه دهند ۶۰ هزار تومان و برای سایر قنادی‌ها که در مناطق کمترتوسعه‌یافته قرار دارند، ۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شد.

رئیس اتحادیه قنادان و آجیل فروشان همدان با بیان اینکه با توجه به این قیمت‌گذاری شهروندان می‌تواند محصول مورد نظر خود را تهیه کنند ادامه داد: تمام سعی خود را کردیم که بتوانیم محصولاتی با توجه به قدرت خرید مردم عرضه کنیم و حداقل قیمت را در نظر گرفتیم.

وی خاطرنشان کرد: قیمت عرضه زولبیا و بامیه به صورت مخلوط و یا جداگانه تفاوتی ندارد و قنادی‌ها با توجه به کیفیتی که محصولات خود را تهیه کردند، به عرضه محصول می‌پردازند.

ارغوان گفت: سایر محصولات هم بنا بر نرخنامه‌ای که به قنادی‌ها ابلاغ شده است، عرضه خواهد شد و واحدهای صنفی موظف هستند نرخنامه را در محل قابل رویت برای شهروندان نصب کنند.

انتهای پیام/۸۹۰۴۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول