اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

روان بودن ترافیک در محورهای خروجی گیلان/طرح‌های انتظامی و ترافیکی ویژه مدارس در گیلان اجرایی می‌شود

به گفته فرمانده انتظامی استان گیلان جاده‌های این استان، در محورهای خروجی از جمله محور رشت-رودبار و چابکسر به رامسر شاهد ترافیک نسبی از شب گذشته هستیم که با تلاش مأموران نیروی انتظامی تردد به خوبی در حال انجام است.

روان بودن ترافیک در محورهای خروجی گیلان/طرح‌های انتظامی و ترافیکی ویژه مدارس در گیلان اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار عزیزالله ملکی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از شب گذشته شاهد خروج مسافرین از گیلان هستیم، اظهار کرد: با اتمام تعطیلات نوروزی مسافرین در حال خروج از استان گیلان هستند که همین امر تردد در محورهای گیلان را با کندی نسبی مواجه  شده است.

وی با اشاره  به روان  بودن ترافیک در محور  رشت به رودبار گفت: جاده‌های گیلان در محورهای خروجی از جمله محور رشت-رودبار و چابکسر به رامسر شاهد ترافیک نسبی از شب گذشته هستیم که با تلاش مأموران نیروی انتظامی تردد به خوبی در حال انجام  است.

فرمانده انتظامی استان گیلان  یکی از پرترددترین محورهای استان در شب گذشته را محورهای  تفرجگاهی، ساحلی و ییلاقی دانست و بیان کرد: با توجه به روز طبیعت در روز گذشته  در محورهای انزلی، ماسوله، قلعه‌رودخان، دیلمان و پونل نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

ملکی با تأکید بر حضور مؤثر مأموران نیروی در تمامی محورهای مواصلاتی گیلان گفت: ترافیک در محورهای خلخال به اسالم و محدوده گردنه حیران در آستارا سنگین گزارش شده است ولی با  همکاری مردم با پلیس هیچ بی نظمی ترافیکی وجود ندارد.

وی از تمهیدات نیروی انتظامی با توجه به بازگشایی مدارس در گیلان خبر داد و افزود:  اجرای طرح‌های انتظامی و ترافیکی ویژه مدارس از ساعات شروع کلاس‌ها تا پایان کلاس درس در دستور کار قرار دارد.

به گفته فرمانده انتظامی استان گیلان  نظارت بر سرویس‌های دانش‌آموزان نیز در دستور کار قرار گرفته است، لذا  نهادینه کردن فرهنگ ترافیک در خانواده و فرزندان، دقت در انتخاب سرویس مدرسه و رعایت قوانین و مقررات بخشی از توصیه‌های پلیس در آستانه بازگشایی مدارس است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول