اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

هدایت تولیدات خراسان شمالی در مسیر برندسازی و تجاری سازی

استاندار خراسان شمالی گفت: از ظرفیت شرکت های دانش بنیان استان در جهت افزایش تولیدات، تجاری سازی، برند سازی و تولید انبوه استفاده خواهیم کرد.

هدایت تولیدات خراسان شمالی  در مسیر برندسازی و تجاری سازی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز محمد رضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها با تاکید بر هدایت تولیدات استان در مسیر برندسازی و تجاری‌سازی، اظهارکرد: از ظرفیت شرکت های دانش بنیان استان در جهت افزایش تولیدات، تجاری سازی، برندسازی و تولید انبوه استفاده خواهیم کرد.

وی به نقش مهم شرکت های دانش بنیان و تحقق شعار امسال اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۷ شرکت دانش‌بنیان در استان فعال هستند اما برنامه هایی در جهت افزایش این شرکت‌ها داریم.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه در یک حرکت تدریجی باید تولیدات در مسیر تحقق کامل معنای استقلال رقم بخورد، افزود: در جهت تحقق شعار سال، این موضوع کلیدی گام های اساسی برمی داریم زیرا اگر بخواهیم تولیدی در جهت وابستگی به سایر کشورها داشته باشیم شعار محقق نمی شود.

حسین نژاد به ظرفیت های خراسان شمالی در حوزه معادن، کشاورزی، دامپروری اشاره و گفت: تولیدات ما باید اشتغال آفرین و بومی باشد.

وی به ظرفیت بالقوه استان در حوزه گیاهان دارویی و پرورش اسب ترکمن هم اشاره کرد و افزود: باید ورود جدی تر وقوی تری را به این حوزه ها داشته باشیم .

استاندار خراسان شمالی خاطر نشان کرد: در استخراج آب های مرزی هم باید دقت نظر لازم را داشته باشیم تا بدین طریق جهت آب شرب و مصارف کشاورزی مشکلی رخ ندهد.

انتهای‌پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول