اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

روز طبیعت در سی‌سخت+تصویر و فیلم

مردم با فرهنگ شهر سی‌سخت در روز طبیعت با جمع آوری زباله‌های خود سیزده بدری به یاد ماندنی را رقم زدند.

روز طبیعت در سی‌سخت+تصویر و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سیسخت، مردم با فرهنگ شهر سی سخت در روز طبیعت با جمع آوری زباله های خود سیزده بدری به یاد ماندنی را رقم زدند.

سیزده به در سال ۱۴۰۱ برای مردم شهر سی سخت بسیار بیاد ماندنی شد چرا که در این روز مردم با طبیعت پیوند دوستی داشتند، به طبیعت خسارت وارد نکردند، بوته ها را آتش نزدند، درختان بلوط را نشکستند و در یک فضای خوب و سرسبز آخرین روز تعطیلات را در طبیعت سپری کردند و در آخر هم هر خانواده زباله های خود را جمع آوری کرد و محیط اطراف خود را تمیز کرد و با خود به خانه برد.

در این روز خوب و خاطره انگیز، شهرداری شهر سی سخت با استقرار چندین سرویس بهداشتی، آب پاشی مسیر جاده گردشگری و تحویل پلاستیک زباله به تمام خانواده هایی که به تفریح آمده بودند به مردم و گردشگران خدمت رسانی کرد.

مردم شهر سی سخت در روز سیزده بدر، انواع بازیهای بومی ومحلی از قبیل طناب کشی، چوگان، گرنا و فوتبال بازی کردند و با درست کردن غذاهای محلی و نان سنتی به تفریح خود لذت دو چندان بخشیدند. 

 

 


 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول