اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مدارس چهارمحال و بختیاری از فردا حضوری می‌شوند/ برخورد با دانش‌آموزان و کارکنان غایب

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از فردا 100 درصد آموزش به صورت حضوری در مدارس انجام می‌شود گفت: دانش‌آموزانی که حاضر نشوند غیبت غیرموجه خورده و پرسنل غایب نیز به تخلفات اداری معرفی می‌شوند.

مدارس چهارمحال و بختیاری از فردا حضوری می‌شوند/ برخورد با دانش‌آموزان و کارکنان غایب

افشین امیریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از فردا چهاردهم فروردین، تدریس تمامی دروس به صورت حضوری در مدارس استان انجام خواهد گرفت و شبکه شاد صرفا به یک ابزار کمک آموزشی تبدیل می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به افت تحصیلی و بروز مشکلات روحی و جسمی دانش‌آموزان در ایام آموزش مجازی خاطرنشان کرد: تمامی مدیران، معلمان و پرسنل آموزش‌وپرورش استان ملزم به بازگشایی و حضور در مدارس هستند و در صورت مشاهده کارشکنی در اجرای این مصوبه ملی فرد خاطی سریعا به تخلفات اداری معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور تمامی دانش‌آموزان الزامی بوده و در صورت عدم حضور برای آن‌ها غیبت رد می‌شود، تصریح کرد: پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده به آموزش و پرورش به صورت دقیق اجرا خواهد شد و تیم‌های بازرسی از فردا به صورت مستمر از مدارس سطح استان بازدید خواهند کرد.

امیریان با اشاره به گندزدایی و آماده‌سازی کلیه مدارس برای حضور دانش‌آموزان تصریح کرد: دستورالعمل بازگشایی مدارس به تمامی ادارات هفده‌گانه آموزش و پرورش استان ابلاغ شده است و از همه اولیا دانش‌آموزان خواهشمندیم همکاری‌های لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب واکسیناسیون دانش‌آموزان سطح استان اضافه کرد: استفاده از ماسک برای تمامی دانش‌آموزان وپرسنل الزامی است و در زمینه رعایت مسائل بهداشتی در مدارس سخت‌گیری خواهد شد تا شاهد بروز مشکل برای دانش‌آموزان نشویم.

انتهای پیام/۶۸۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول